Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۳ موقوفه مرتبط با عزاداری امام حسین (ع) در این استان خبر داد و گفت: در بروجن هفت موقوفه، در لردگان دو موقوفه، در شهرکرد ۲۱ موقوفه و در فارسان سه موقوفه در راستای شناخت بیشتر اباعبدالله و بصیرت‌افزایی در برگزاری عزای حسینی فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری سوگواره بصیرت عاشورایی اظهار کرد: این سوگواره یکی از برنامه‌هایی است که اوقاف و امور خیریه در دستورکار خود قرار داده است و این برنامه در دهه اول محرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) الگوی بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بوده و هست اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های درست به دنبال بصیرت‌افزایی در این راستا باشیم و این موضوع در اولویت همه وظایف‌مان قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۳ موقوفه مرتبط با عزاداری امام حسین (ع) در این استان خبر داد و افزود: در بروجن هفت موقوفه، در لردگان دو موقوفه، در شهرکرد ۲۱ موقوفه و در فارسان سه موقوفه در راستای شناخت بیشتر اباعبدالله (ع) و بصیرت‌افزایی در برگزاری عزای حسینی فعالیت دارند.

امیری با اشاره به اینکه موقوفات در چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان‌ها کم است یادآور شد: سوگواره بصیرت عاشورایی در ۴۲ بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود، اعزام ۲۵ مبلغ به امام‌زادگان، برپایی خیمه‌های معرفت، سخنرانی، روضه‌خوانی، آماده‌سازی بقاع متبرکه و ویژه‌برنامه "لبیک یا حسین (ع)" ازجمله برنامه‌هایی هستند که در این طرح پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال آن هستیم که تجمع هیئت‌های مذهبی در بقاع متبرکه پررنگ باشد، در ایام محرم نذورات مردم را جمع‌آوری می‌کنیم و در موکبی که قرار است در اربعین در کربلا برپا کنیم در اختیار زوار امام حسین (ع) قرار می‌دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ستاد بصیرت عاشورایی در شهرستان‌ها تشکیل شده است و هدف از این برنامه آن است که در ایام دهه اول محرم شاهد برنامه‌های خوبی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد

دریافت 41 MB

تصویربردار: جواد قره خانی

کد خبر 6096439

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد
  • عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)