Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز همه بسیجیان لرستان به صحنه آمدند تا در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله2 بخشی از توان خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک رزمایش اقتدار عاشورایی با هدف وحدت، ایستادگی و پیشرفت در لرستان آغاز شد.

 

در این رزمایش جوانان و نوجوانانی که خالصانه با عشق و علاقه لباس بسیجی بر تن کرده بودند تا نشان دهند همچنان با الگوگیری از شهیدان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس آماده دفاع از کشور و ارزشها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 پزشکانی حضور داشتند که آماده ویزیت بیماران نیازمند مناطق محروم بودند، آماده بودند تا مرهمی باشند برای بیماران این مناطق و بخشی از درد و رنج مردم محروم را کاهش دهند.

 

 خرم آباد

جهادگرانی با اخلاص که امروز تصمیم گرفته اند در راه خدمت به مردم مناطق محروم گام بردارند، نشان دهند که یکی از اهداف بسیج محرومیت زدایی است.

 

 

 

الیگودرز

 حضور هر یک از بسیجیان دشمن را ناامید و ناکام تر خواهد کرد، بسیجیان که با بستن سربندهایی منقش به نام ائمه اطهار(ع) و لبیک یا خامنه ای با مشت هایی گره کرده در این رزمایش گام برمی داشتند.

 

 

دورود

این جهادگران با لبخند و شادی راهی روستاهایی می شدند که مردمانش منتظر رسیدن این جوانان انقلابی هستند تا بخشی از مشکلات آنها برطرف شود.

 

 

 

 بروجرد

امروز همه بسیجیان آمده بودند تا اقتدار، عظمت و گوشه ای از توان خود را به نمایش بگذارند، آمده بودند تا بگویند اگر چه در دوران دفاع مقدس نبودند اما امروز در صحنه هستند و راه همان شهدا و رزمندگان را تا آخرین نفس ادامه خواهند داد.

 

 

 

 دلفان

جوانانی که دوره دفاع مقدس را ندیده بودند اما نام و خاطرات آن دوران را شنیده اند و امروز عزمشان را جزم کرده بودند تا لباس پر افتخار بسیج بر تن کنند و مانند همیشه در صحنه حاضر شوند.   

 

پلدختر

هدف همه این بسیجیان یکی بود، اقتدار و خدمت به مردم، همان شعاری است که سالهای سال است بسیج در این راستا حرکت می کند و امید را در جای جای این کشور زنده می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه سردار فدوی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی مهمانان و سخنرانان اصلی این مراسم هستند.

محل برگزاری این همایش بزرگ جنب اداره کل گمرک استان سمنان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سمنان اعلام شده است.

بسیج سازندگی استان سمنان برگزار کننده این مراسم خواهد بود.

موضوع تولید و جهش تولید و تحقق شعار سال، نقش آفرینی بسیجیان در این زمینه، رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی استاندارد و… در زمره محورهای این همایش اعلام شده است.

کد خبر 6096835

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است