Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:44:33 GMT

تصادف در زنجان دو کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۱۸۳۶

تصادف در زنجان دو کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه تریلر در محور زنجان به بیجار یک کشته برجا گذاشت.

وی علت اصلی وقوع این تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: همچنین برخورد یک دستگاه سواری پژ و پارس با یک دستگاه سواری پراید در محور زنجان به بیجار یک کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت و علت اصلی این تصادف هم خواب‌آلودگی راننده سواری پژو پارس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

شیرمحمدی تأکید کرد: زنجان یک استان عبوری است  و بیشتر جاده‌ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به‌محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پارکینگ اقدام به استراحت کنند و اصلاً رانندگی نکنند و در هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و درجاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی‌آید توقف کنند.

وی افزود: رانندگان در شب از رانندگی خودداری کنند چراکه دید بسیارکم می‌شود و از رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند

کد خبر 4398507

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور سانحه تصادف مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان مشهد شیراز ماه محرم شهرکرد یاسوج احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان-زاهدان دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان- زاهدان بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شد و دو نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رضایی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبر 749581

دیگر خبرها

  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد