Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@02:03:52 GMT

توضیح بانک ملی در خصوص یک خبر

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۲۱۴۸

توضیح بانک ملی در خصوص یک خبر

خبرگزاری میزان- براساس اعلام بانک ملی در روز نخست عرضه ارز مسافرتی، در لحظاتی پاره‌ای ناهماهنگی‌ها بابت نرخ ارز و... ایجاد شده بود که پس از اعلام نرخ، شعب منتخب سرویس دهی خود را به طور کامل به مشتریان انجام دادند و در حال حاضر طبق برنامه در حال انجام است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بانک ملی ایران  در توضیح خبر عدم عرضه ارز مسافرتی در شعب منتخب این بانک گفت: فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی ایران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال در روز نخست عرضه ارز مسافرتی، در لحظاتی پاره‌ای ناهماهنگی‌ها بابت نرخ ارز و... ایجاد شده بود که پس از اعلام نرخ، شعب منتخب سرویس دهی خود را به طور کامل به مشتریان انجام دادند.

گفتنی است عملیات فروش ارز مسافرتی از امروز ۱۸ شهریورماه در شعب میرداماد، اسکان، مرکزی، بازار، امام حسین (ع)، هفتم تیر، استاد معین و کاشف آغاز شده است و این شعب در حال ارایه سرویس به مشتریان هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارز مسافرتی بازار ارز بانک ملی نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ