Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-09@02:27:05 GMT

طرح مبارزه با مفاسد در دستورکار مجلس قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۲۲۰۰

طرح مبارزه با مفاسد در دستورکار مجلس قرار گیرد

به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خروج طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستور کار مجلس با عنوان داشتن بار مالی گفت: خروج این طرح از دستور کار مجلس به خاطر داشتن بار مالی اشتباه بود و موادی از طرح در موادی که بار مالی داشت باید برای بررسی و تامین منابع به کمیسیون ارجاع می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی باید مجدد در دستور کار مجلس قرار گیرد و مناسب است دولت‌ با توجه به فواید و مزایای مبارزه با فساد طی نامه‌ای به مجلس بار مالی این طرح را بپذیرد. 

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: مبارزه با فساد نه تنها بار مالی ندارد بلکه فواید زیادی را نیز عاید دولت خواهد کرد و چه بسا درآمدهای زیادی را برای دولت به همراه خواهد داشت و موجب رونق اقتصادی در کشور خواهد شد و طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی این مزایا را برای دولت به همراه خواهد داشت. 

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: در راه مبارزه با فساد پیشگیری مقدم بر درمان است و باید با توسعه دولت الکترونیک جلوی ایجاد زمینه برای فساد گرفته شود و دیگر اینکه در راه مبارزه با فساد از رسانه‌ها به عنوان چشم سوم استفاده بهینه صورت گیرد. 

وی در پایان گفت: اگر به کشورهایی که با جدیدت با فساد مبارزه می‌کنند نگاه کنیم می‌بینیم که به واسطه وجود شفافیت در حوزه اقتصادی آنها درآمدهای ناخالص ملی‌شان تا چه اندازه رشد داشته و از رونق اقتصادی برخوردار و بهره‌مند بوده‌اند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مفاسد اقتصادی دولت درمان دولت الکترونیک رشد درمان دولت الکترونیک رسانه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار داشت: پس از دریافت گزارش اولیه سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر اتهام تخلفات مالی یکی از اعضای شورای شهر، دستورات قضایی جهت پیگیری موضوع صادر شد که پس از رصد اطلاعاتی و جمع آوری ادله لازم، متهم بازداشت و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اداری‌ گفت: این دادستانی در عمل به سیاست‌های قوه قضائیه در مبارزه با فساد اداری و مالی مصمم است.

محمدی افزود: هفته گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری بازداشت و قرار تامین متناسب برای وی صادر شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است
  • شناسایی قوانین مزاحم حوزه کسب و کار در دستورکار است
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • ‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد