Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت آپارتمان، و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو ، قیمت مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.   تعطیلی یک روزه بازار ارز بین بانکی    ارزش انواع ارز بین بانکی به واسطه تعطیلات آخر هفته بدون تغییر نسبت به روز گذشته اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    نرخ آلایش گوشت در میادین    برای خرید آلایش گوشت گوسفندی و گوساله در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی ۳۵ هزار تا ۶۷ هزار تومان هزینه کرد.     برای خرید آپارتمان در جیحون چقدر باید پرداخت کرد؟    برای خرید یک آپارتمان ۷۸ متری در جیحون باید ۲۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.     شاخص به ارتفاع ۱۴۲ هزار واحدی صعود کرد   شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هجدهمین روز شهریور ماه با رشد ۲۶۰۵ واحدی به پله ۱۴۲ هزار و ۲۳۴ واحدی رسید.   برای خرید خودروی تیبا چقدر باید هزینه کرد؟    برای خرید خودروی تیبا در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل ۲۸ میلیون تومان پرداخت کرد.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارز بی بانکی اقتصاد مسکن قیمت شاخص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • خودروهای باکیفیت صفر کیلومتری که با قیمت چینی‌های بازار ایران می‌شود خرید، البته در خارج/عکس
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص های لازم در زمان خرید لوله داربستی ؛ اصولی خرید کنید!
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات