Web Analytics Made Easy - Statcounter

زخم های کهنه دوباره باز شد.

طرفداری- علی کریمی که با حضور در برنامه نود پرده از رازهای بسیاری در فدراسیون فوتبال برداشته بود اکنون با شکایت هوشنگ مقدس مواجه شده است که کریمی معتقد بود برخی از پول های فدراسیون به حساب این شخص واریز شده است.

شکایت هوشنگ مقدس از علی کریمی درباره اتهام دریافت پول‌های فیفا به مرحله صدور کیفر خواست رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مناظره جنجالی علی کریمی و محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه ۹۰، علی کریمی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، استیل آذین، بایرن مونیخ و شالکه آلمان، صحبت‌هایی مبنی بر وجود برخی پول‌های فدراسیون فوتبال، پاداش‌های فیفا و ... در حساب هوشنگ مقدس، تاجر ایرانی حاضر در امارات انجام داد که سپس مقدس اعلام کرد از علی کریمی شکایت و تا پایان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود