Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-صبح امروز در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر دریافت وام ۷۰۰۰میلیاردی توسط مرعشی و در پروژه عمران کرمان منتشر شده بود که وی در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تکذیب کرد و گفت: هفته پیش در دفتر خاتمی بودم که به من اخطار دادند به علت غیرقانونی بودن شورا در انتخابات شرکت نکنم اما من به این موضوع اهمیتی ندادم و همین باعث لجاجت برخی شده است و احتمال می‌دهم ماجرایی که امروز پیش آمد و حواشی‌ای که ساخته شد به همین دلیل و توسط همین افراد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مرعشی در خصوص حواشی که اخیرا در مورد وام هفت هزار میلیاردی وی در پروژه عمران کرمان ایجاد شده بود، گفت: حرف‌های بیخود زیاد زده می‌شود پروژه عمران کرمان یک تسهیل‌کننده است که به وکالت از ۳۲۵ کشاورز برای ۷۵۰ گلخانه طرحی داده است و توسط مقامات هم تایید شده است. ۱۶۵ میلیون دلار برای فاز ۱ این گلخانه وام تصویب شده بود که با دخالت یکی از نهادهای نظامی متوقف شده است.

وی افزود: در واقع سازمان عمران یک تسهیل‌کننده است که کارهای اداری این پروژه را انجام می‌دهد. تمام مقامات، استاندار و نمایندگان مجلس از این پروژه حمایت کردند چراکه مربوط به افزایش صادرات و کاهش مصرف آب است.

حسین مرعشی با تاکید بر اینکه هیچ وامی به وی تعلق نگرفته است گفت: وامی که هنوز پرداخت نشده چگونه می‌تواند موجب فساد شود. هیچ وامی به من تعلق نگرفته است.

وی افزود: در واقع در این پروژه هیچ شخص حقیقی ذی‌نفع نیست.

مرعشی با بیان اینکه به وی اخطار داده‌اند در انتخابات شورای عالی شرکت نکند گفت: هفته پیش در دفتر خاتمی بودم که به من اخطار دادند به علت غیرقانونی بودن شورا در انتخابات شرکت نکن اما من به این موضوع اهمیتی ندادم و همین باعث لجاجت برخی شده است. احتمال می‌دهم ماجرایی که امروز پیش آمد و حواشی‌ای که ساخته شد به همین دلیل و توسط همین افراد باشد.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون

آفتاب‌‌نیوز :

بر اثر فعالیت شرکت‌های پتروشیمی مرودشت و بیستون و تصاعد گاز‌هایی با ترکیبات نیتروژنی، درحالی رقم خورده که در این سال‌ها اقدامی جدی برای ارزیابی مخاطرات زیست‌محیطی دو مجتمع پتروشیمی در فاصله نزدیک به محوطه‌های جهانی تخت‌جمشید و بیستون صورت نگرفته است.

تحقیقات علمی مستمر و جامعی نیز برای برآورد میزان تاثیرگذاری گاز‌های NOx ناشی از فعالیت این دو واحد صنعتی و جلوگیری از تأثیرات آن‌ها بر رشد فزاینده گلسنگ‌ها و تشدید فرسودگی زیستی انجام نگرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران