Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:52:43 GMT

وداع با پیکر دو شهید مدافع حرم در معراج شهدا+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۲۵۶۰

وداع با پیکر دو شهید مدافع حرم در معراج شهدا+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم سید جلال حبیب‌الله‌پور و سید سجاد خلیلی دقایقی پیش در معراج شهدای تهران برگزار شد. ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم سید جلال حبیب‌الله‌پور و سید سجاد خلیلی دقایقی پیش با حضور اعضای خانواده و عموم مردم مشتاق، در معراج شهدای تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بعد از ظهر امروز،یکشنبه، 18 شهریور 97 در ستاد معراج شهدای مرکز برپا شد. پیکر مطهر این شهیدان مازندرانی همزمان با عید غدیر‌ خم در سوریه کشف و شناسایی شد و روز گذشته به کشور بازگشت.

پیکر مطهر این شهدای مدافع حرم برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش منتقل خواهد شد.

مراسم وداع عمومی با شهید «سید سجاد خلیلی» سه‌‌شنبه 20 شهریورماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی شهرستان بهشهر برگزار و پیکر مطهر این شهید صبح روز چهارشنبه 21 شهریورماه ساعت 9 صبح از جلوی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع خواهد شد.

مراسم وداع مردمی در بابلسر با شهید «سیدجلال حبیب الله پور» نیز روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ شهرستان بابلسر برگزار و پیکر مطهرشان در روز پنجشنبه 22 شهریورماه از ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان تششیع خواهد شد.

 

شهید سید جلال حبیب‌الله‌پور، از رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران روز دوشنبه، 31 فروردین‌ماه در منطقه درعا در سوریه به شهادت رسید. شهید «سیدسجاد خلیلی» متولد سال 1372 از روستای «متکازین» شهرستان بهشهر و پاسدار لشکر 25 کربلا مازندران در دومین سفر خود به سوریه در 21 فروردین 1395 به همراه «محمدتقی سالخورده» و «حسین بوّاس» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

R1013186/P1439/S4,38/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مدافعان حرم شهدای مدافع حرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدافعان حرم شهدای مدافع حرم مدافعان حرم شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت