Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@21:31:08 GMT

59 هزار قطعه عکس درباره زیارت ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۲۶۷۹

59 هزار قطعه عکس درباره زیارت ثبت شد

مدیرعامل موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی گفت: طی پنج دوره برگزاری 'جشنواره ملی عکس خانه دوست' پنج هزار و 434 عکاس شرکت کردند و 59 هزار قطعه عکس با موضوع زیارت در دبیرخانه این جشنواره ثبت شد.

به گزارش قدس آنلاین ، محمدعلی چمی گو روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره ملی عکس خانه دوست از سال 1392 توسط موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی کلید خورده و تاکنون هر ساله به صورت منظم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امسال موسسه آفرینش های هنری آستان مقدس رضوی در راستای اهداف فرهنگی خود مبنی بر پاسداری از میراث هنر اسلامی، توسعه فرهنگ رضوی، ترویج آموزه‌ های اهل بیت(ع) در میان مجاوران و زائران ششمین دوره جشنواره ملی عکس خانه دوست' را برگزار می‌ کند. جشنواره امسال به دهه پایانی صفر و پیاده روی اربعین زائران توجه ویژه ای خواهد داشت.
مدیرعامل موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی گفت: ششمین دوره جشنواره ملی عکس خانه دوست از امروز 18 شهریور آغاز شده و علاقه مندان می توانند تا 30 آذر ماه آتی عکسهای خود را به آدرس هشتگ اینستاگرام '#6aqraks97 ' ارسال کنند.
وی به طرح آستان قدس رضوی مبنی بر ترویج فرهنگ خدمت، خادم و مخدوم نیز اشاره و بیان کرد: در راستای اجرای این طرح مهم همه عکاسان شرکت ‌کننده در جشنواره می ‌توانند به عنوان خادم ‌یار حضرت رضا(ع) با مراجعه به نمایندگیهای آستان قدس رضوی در استانهای مختلف کشور ثبت نام کنند.
چمی گو برگزاری کارگاههای هنری ویژه عکاسان شرکت کننده در ششمین دوره جشنواره ملی عکس خانه دوست در کانونهای خادم یاری هنری در محل دفاتر نمایندگی آستان قدس در استانهای مختلف، استقرار قرارگاهی در مسیر راهپیمایی زائران امام رضا(ع) در دهه آخر صفر امسال برای ثبت و ضبط لحظات توسط عکاسان را از برنامه های جنبی جشنواره امسال برشمرد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره عکس عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در حاشیه همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران گفت: امسال حدود ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران به منظور آشنایی زائران با مسائل عبادی و سیاسی حج، صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی آغاز شد.

در همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران که با هدف آموزش مناسک حج و ارائه راهنمایی‌های لازم به زائران برگزار می‌شود، حجت الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی سخنرانی می‌کند.

همچنین سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و سرهنگ محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور نیز از دیگر سخنرانان این همایش یک روزه هستند که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

در این همایش زائران با مسائل عبادی و سیاسی و مناسک حج آشنا می‌شوند. در بخشی از این مراسم، قسمت‌هایی از اعمال حج تمتع به صورت نمادین توسط زائران اجرا می‌شود.

آقای محمد رضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در حاشیه این همایش در گفتگویی اظهار داشت: امسال حدود ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند که اولین گروه از زائران در روز ۲۴ اردیبهشت ماه عازم عربستان سعودی خواهند شد.

وی افزود: زائران حج امسال در قالب ۱۰۶ کاروان از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند