Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در  همایش معنوی مذهبی طلایه داران تبلیغ در چهل سال بصیرت عاشورایی  در گرگان گفت : امروز دشمن در حوزه های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است و به عناوین مختلف مردم را تهدید می‌کند که یکی از آن ها  باور مردم است که سبب می شود پاسداری و حراست از مرزهای اعتقادی مردم ، اهمیت بیشتری نسبت به حراست از مرزهای فیزیکی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توفیق تبلیغ معارف الهی  و احکام شرع مقدس اسلام و هدایت افراد به سمت مسیر الهی توفیقی است که نشانه حق الهی برای انسان است و مبلغان از این توفیق بهره مندند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: علما و روحانیون سنگربانان و مرزبانان مرزهای اعتقادی مردم هستند و هر چه از اقیانوس پرگوهر معارف اهل بیت (علیهم السلام) برای مردم صحبت کنیم نتیجه بهتری می گیریم .

وی هم چنین به تقویت بنیه دینی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: اگر ما مجهز به معارف اهل بیت (علیهم السلام) نباشیم در مصاف فرهنگی با دشمنان کم می‌آوریم و آن چه ما را توانمند می‌کند معارف اهل بیت (علیهم السلام ) است .

علوی به مبلغان گفت: تبلغ باید همراه با محبت باشد و اخلاق باید سرلوحه کار قرار گیرد و آن چه مردم را به دین نزدیک می‌کند محبت، خوشرویی و خوشرفتاری است .

شایان ذکر است وزیر اطلاعات امروز با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان نیز دیدار کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای عشایر با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی «ره» خواستار تداوم برگزاری جشنواره زکات و فرهنگسازی در این حوزه شد. 

او خواستار فرهنگسازی پیرامون سنت حسنه زکات در جامعه شد و اظهار داشت: پروردگار متعال همواره بر این موضوع تاکید دارد که پرداخت زکات موجب برکت اموال می‌شود. 

ایمانیه غیرت عشایر توانمند استان فارس را شایسته الگوسازی دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر در میدان عمل و در مقیاس وسیع تری بهره‌مند شویم و با اتخاذ این راهکار در راستای هویت سازی آنها گام برداریم. 

استاندار فارس از تلاش دشمنان برای کمرنگ ساختن هویت جوانان ایران اسلامی خبر داد و افزود: عشایر ریشه دار استان فارس و ایران اسلامی از پیشینه درخشانی در تاریخ برخوردار هستند و با اتخاذ راهکار‌های آموزشی و فرهنگی می‌توان بر عزت نفس و ارزش مداری جوانان افزود. 

او از آموزش و پرورش، معاونت اجتماعی سپاه و سایر دستگاه‌های مسئول خواست تا دوره‌های فرهنگی و اعتقادی برای ارتقاء میزان دانش معرفتی و اعتقادی معلمان عشایر و بهورزان برگزار کنند. 

ایمانیه دستاورد این دوره‌های آموزشی را ارتقا سطح دانش اعتقادی و معرفتی معلمان و بهورزان اعلام کرد و بیان داشت: در سال جاری برای حداقل دویست نفر دوره‌های غنای فرهنگی برگزار شود. 

به گفته نماینده عالی دولت در استان فارس، عدم دسترسی عشایر به آب آشامیدنی مطلوب قابل قبول نیست و این چالش با تمهیدات آبفا استان و سازمان امور عشایر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید برطرف شود. 

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تفاهمنامه سه جانبه‌ای میان اداره کل عشایری استان، اداره کل برنامه و بودجه فارس با دستگاه‌های خدمات رسان به منظور ارایه خدمات مطلوب به عشایر در حوزه‌های مختلف تا پایان خردادماه سال جاری منعقد شود. 

راه اندازی اورژانس عشایر، کتابخانه عشایر، اختصاص سهیمه آرد و نان از دیگر مواردی بود که استاندار فارس در جلسه شورای امور عشایر به آنها اشاره کرد. 
لازم به ذکر اشت در این جلسه کریمی مدسرکل امور عشایر فارس نیز به تبیین عملکرد اداره کل و دستاورد‌های این اداره کل در حوزه‌های مختلف پرداخت و مصوبات جلسات گذشته شورای عشایری استان مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و همچنین در انتهای جلسه از فعالین عشایری این استان به پاس پرداخت زکات جامعه عشایر به شورای زکات فارس تجلیل بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است