Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@09:43:06 GMT

برپایی نمایشگاه کتاب در بانک کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۳۱۷۲

برپایی نمایشگاه کتاب در بانک کشاورزی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ این نمایشگاه با حضور روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک ، تعدادی از مدیران و روسای ادارات مرکزی و جمعی از کارکنان صبح روز شنبه 17 شهریور در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی افتتاح شد .
 
بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه بیش از 2 هزار عنوان کتب مرجع، مذهبی،انقلاب اسلامی، تاریخی، فلسفه، مدیریت، روانشناسی، کودک و نوجوان، ادبیات، بانکداری الکترونیکی، نفیس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عرضه می شود.
 
این گزارش می افزاید؛ این نمایشگاه تا چهارم مهر از ساعت 8 تا 17 دایر است و این کتب برای کارمندان بانک با تخفیف عرضه می شوند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک کشاورزی برپایی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • عرضه ارز نیمایی به تجار و بازرگانان با دستور بانک مرکزی همچنان ادامه دارد