Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@05:18:02 GMT

فیلم/ رامین حسین پناهی که بود و چرا اعدام شد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۳۱۹۳

‍‍‍‍‍‍

رامین حسین پناهی، یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله بود؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست.

دریافت 3 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام پژاک رامین حسین پناهی کومله گروهک تروریستی کومله نیروهای دموکراتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: هیچ‌کس را در سپاهان سرزنش نکنید

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان اینطور حرف‌هایش را درباره این مسابقه آغاز کرد: راحت‌ترین کاری که می‌توانم انجام دهم، صحبت کردن در مورد بازی است زیرا بازی فرداست و نمی‌دانیم چه نتیجه‌ای به دست می‌آید؛ برویم که یک نتیجه خوب بگیریم، بازی قبلی نتیجه خوبی خارج از خانه گرفتیم و می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی برگردیم.

او با ابراز امیدواری درباره بازگشت سپاهان به قرن گذشته اضافه کرد: شرایط یکسان است، فردا بازی داریم و نتیجه را نمی‌دانیم، امیدوارم خیلی سریع به حالت عادی خودمان برگردیم.

سرمربی سپاهان در بخش دیگری از صحبت‌های درباره کم انرژی بودنش در نشست خبری گفت: انرژی من همیشه یکسان است، امروز کمی بیمار هستم؛ امروز فوق‌العاده است و امیدوارم فردا نیز فوق‌العاده باشد.

سرمربی سپاهان درباره خالی شدن پشت رامین رضاییان که در طول مسابقه در حال نفوذ است، اینگونه موضع گرفت: رامین رضاییان انرژی زیادی دارد و بهترین خودش را انجام می‌دهد، تیم باید فضای پشت رامین را جبران کند؛ سال گذشته مسعود بیشتر عقب بازی می‌کرد و این فضا را جبران می‌کرد و در ابتدای فصل با کریمی و قربانی این فضا را پر می‌کردند، در کل سخت است اما سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم، رامین هم باید بیشتر درک کند و فضای ایجاد شده را جبران کند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: در ابتدای این فصل حسینی بازیکن مس رفسنجان را می‌خواستیم که نشد، برنامه عوض شد و اگر بخواهیم رامین را مقایسه کنیم، خیلی فرق کرده و بهتر شده و کارهای مهمی برای تیم انجام می‌دهد.

او در ادامه اضافه کرد: آرزوی روزهای خوب برای هواداران سپاهان و همه هواداران فوتبال در روزهای پایانی سال و سال آینده دارم.

سرمربی پرتغالی سپس درباره نتایج ضعیف تیمش طی دو سه ماه اخیر هم صحبت کرد: در یک باشگاه فوتبال کار می‌کنیم، در شرایطی که داریم باید فعالیت کنیم و اگر چیزی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم نباید دست از تلاش برداریم، تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم؛ شاید شرایط برخی مواقع بر وفق مراد نباشد اما باید تلاش کنیم و چیزی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم. همه در زندگی آرزوهایی داریم که شاید نتوانیم به دست بیاوریم، محدودیت‌هایی وجود دارد که برخی چیزها را نمی‌توانم داشته باشیم و برخی دیگر را می‌توانیم داشته باشیم.

مورایس در بخش پایانی صحبت‌هایی بر داشتن مسئولین جمعی در ناکامی ‌ها به عنوان مربی یک باشگاه، هیچ بازیکنی نیست که زیر نظر مربی وارد باشگاه شود، داریم در یک تیم فوتبال کار می‌کنیم، کارها به صورت تیمی انجام می‌شود و نمی‌خواهیم چیزی را گردن کسی دیگر بیندازیم، همه با هم مسؤول اتفاقات هستیم، در هر صورت کار تیمی است و نباید کسی را سرزنش کنیم، بهتر از مسئولیت برخی اتفاقات را برعهده بگیریم، من هم به عنوان مربی، بازیکن یک تیم هستم، ما در لحظه نسبت به شرایطی که داشتیم و گزینه‌هایی امکان‌پذیر را به بهترین شکل داشته‌ایم.

دیگر خبرها

  • رامین رضائیان: احساس می‌کنم 23 ساله‌ام
  • فیلم قدیمی واکنش کاظم صدیقی به صدور احکام اعدام او در دهه ۶۰
  • ببینید | واکنش کاظم صدیقی به شوخی‌ها درباره صدور حکم اعدام توسط او
  • توقیف ۲ خودرو در آستانه اشرفیه به دلیل تخلف زیست محیطی
  • ماجرای اعدام خبرنگار ایرانی «آبزرور» در عراق چه بود؟ / مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • افشاگری یحیی گل‌محمدی درباره رامین رضاییان
  • پیس بینی وضعیت هوای کردستان در روز عید
  • مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند
  • مورایس: هیچ‌کس را در سپاهان سرزنش نکنید