Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان در حاشیه مراسم پیاده روی گردان کوثر ناحیه مقاومت بسیج یاسوج با بیان اینکه دشمنان قسم خورده با ترفندهای مختلف بدنبال فتنه و تفرقه افکنی بین مردم،مسئولان و نظام هستند تا بلکه بتوانند به پیکره انقلاب اسلامی ضربه ای وارد کنند گفت:بصیرت ،دشمن شناسی و وحدت و همدلی پادزهری مناسب و راهگشا برای خنثی سازی توطئه های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار بوعلی با تاکید بر حضور حماسی ملت ایران در صحنه ها و عرصه های مختلف سیاسی ،فرهنگی ،مذهبی افزود:این حضور حماسی دشمنان نا امید و دلسوزان انقلاب را امیدوار و استوانه های نظام را در برابر تمامی خطرات محکم تر می کند.
سرهنگ شاهینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد نیز هدف از برگزاری این همایش را تجدید میثاق با امام ، رهبری و شهدا دانست و گفت:ارائه آموزشهای خودامدادی، دگر امدادی و ؟آموزش سلاح به 200 نفر ازبسیجیان گردان کوثر،اجرای برنامه های فرهنگی ،عقیدتی و بصیرتی از دیگر برنامه های سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد تا پایان امسال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد پیاده روی تپه نورالشهداء فرمانده سپاه فتح سردار بوعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج