Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:30:23 GMT

کیف مدرسه چرخ دار دخترانه بچه گانه

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۳۵۹۸

کیف مدرسه چرخ دار دخترانه بچه گانه

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کیف مدرسه، کیف‌های چرخ دار هستند که بیشتر دختران ابتدایی به این مدل کیف‌ها علاقه دارند، کیف‌های چرخ دار را بچه‌ها به جای آنکه روی دوششان حمل کنند روی زمین می کشند و این یک ویژگی مثبت برای کیف‌های چرخ دار است.



کیف‌های چرخ دار معمولا برای بچه‌های ابتدایی مناسب است و مدل‌های عروسکی و فانتزی دارند، کیف چرخ دار از آنجایی که روی زمین کشیده می شوند حتی اگر سنگین هم باشند هیچ عوارضی ندارند، زیرا روی دوش بچه‌ها حمل نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدل‌های فانتزی و بچه گانه کیف‌های چرخ دار دخترانه برای مدرسه را در ادامه مشاهده می کنید که برای بچه‌های دبستانی مناسب هستند.             منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک کیف و کفش کیف کیف مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۲-۰ نیوکسل: شانس سه‌گانه زنده ماند!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در اتحاد میزبان نیوکسل بود و توانست این تیم را ۲-۰ شکست دهد. هر دو گل منچستر سیتی را برناردو سیلوا به ثمر رساند تا با این پیروزی سیتی روانه مرحله نیمه‌نهایی شود.

بازی با برتری شاگردان پپ گواردیولا آغاز شد. در دقیقه ۸ دوکو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و فرصت داشت گل اول را بزند اما با دخالت مورفی، توپ دفع شد.

پنج دقیقه بعد برناردو سیلوا در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و شوتش با برخورد به مدافعان حریف وارد دروازه نیوکسل شد.

لحظاتی بعد هم کواچیچ پس از همکاری با هالند ضربه‌ای فوق‌العاده را روانه دروازه کرد اما دوبراوکا با واکنش زیبایی توپ را دفع کرد.

در ادامه سرعت بازی افت کرد و دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۱ سیلوا یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. او دوباره از سمت راست حرکت کرد و در لبه محوطه جریمه ضربه‌اش را زد و به گل دوم دست یافت.

در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول هم سیتی به حملاتش ادامه داد و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کرد اما موفق نشد گل دیگری بزند و دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن رفتند.

در دقیقه ۴۸ دوکو پس از یک و دو با فودن در مقابل دروازه قرار گرفت اما ضربه‌اش را دروازه‌بان به خوبی مهار کرد.

چند دقیقه بعد یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های مهمان خلق شد. در جایی‌که ضربه خطرناک ایساک با برخورد به پای واکر دفع شد.

در ادامه تعداد حملات نیوکسل بیشتر شد و سیتی کمی عقب رفت. در دقیقه ۶۶ گوردون می‌توانست اختلاف را کم کند اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

با ادامه حملات نیوکسل، دفاع سیتی مستحکم‌تر شد و آنها نتوانستند موقعیتی خلق کنند. در دقیقه ۷۵ ضربه ایساک را آکانجی با سر به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ هالند روی یک ضدحمله به محوطه جریمه حریف وارد شد اما ضربه‌اش با دفع بوتمن همراه شد.

در چند دقیقه پایانی منچستر سیتی بازی را مدیریت کرد و دیگر شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا این تیم با پیروزی ۲-۰ به نیمه‌نهایی جام حذفی برسد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش
  • ۸۰۰ عدد سطل زباله مکانیزه برای مناطق ۱۰ گانه کرج خریداری شد
  • بهره برداری از تمام خطوط هفت‌ گانه مترو در سال آینده
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • واکنش ابطحی به زمین خواری منسوب به امام جمعه تهران/ واقعا از این مظلومیت بیشتر؟ مردم را چجوری فرض کردید به خدا ؟
  • به‌جز ۲ ایستگاه تمام خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • سیتی ۲-۰ نیوکسل: شانس سه‌گانه زنده ماند!