Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@09:16:07 GMT

ورود رئیس مجلس شورای اسلامی به شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۳۹۷۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم استقبال از آقای لاریجانی با حضور استاندار فارس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی برگزار شد.
لاریجانی در سفر به استان فارس به برخی شهرستان‌های شرقی از جمله سفر به شهرستان استهبان و حضور در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کشور شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس قوه مقننه همچنین روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه، به شهرستان لارستان سفر خواهد کرد و ادای احترام به شهداء و حضرات آیت الله سید مجتبی موسوی لاری و سید عبدالعلی لاری، شرکت در جلسه شورای اداری این شهر، همایش تجلیل از خیرین و خادمین حسینی، افتتاح سالن بین المللی فرودگاه لار و بازدید از بازار تاریخی لار از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مجلس به استان فارس است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لاریجانی شیراز فرودگاه رئیس مجلس خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس تجلیل از حافظان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش