Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات قهرمانی تنیس خاکی نونهالان و نوجوانان کشور در سطح A با رقابت ۱۹۵ ورزشکار از ۲۰ استان و در دو بخش پسران و دختران رده‌های سنی ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال، از ۱۰ تا ۱۶ شهریور ۹۷ در باشگاه امیران شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در بخش پسران و در رده سنی ۱۰ سال، رادین فهیمی از البرز، دانیال مشتاقی فرد از اصفهان و مانی کاردان از مازندران مقام‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش پسران و در رده سنی ۱۲ سال هم پارسا اشجاری نیا از تهران مقام اول، نیک یوسفیان از کرمانشاه مقام دوم و امیرحسین نبی‎لو و ملوین نجاریان از آذربایجان غربی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

در بخش پسران و در رده سنی ۱۴ سال، نیک یوسفیان از کرمانشاه به مقام اول، پارسا اشجاری‎نیا از تهران به مقام دوم و محمدرسول اکبریان و امیرعلی بیطرف از قم مشترکاً به مقام سوم رسیدند.

همچنین در بخش دختران و در رده سنی ۱۰ سال، یاسمن یزدانی از خراسان شمالی مقام اول، آنوش روستایی از زاهدان مقام دوم و رها کارآور از زاهدان مقام سوم این رقابت‎ها را به دست آوردند.

در بخش دختران و در رده سنی ۱۲ و ۱۴ سال هم هانا سلطانی از قزوین مقام اول، مهرانا سلیمانی‌پور از اصفهان مقام دوم، ریحانه کمالی از بوشهر، یاسمن یزدانی از خراسان شمالی و ستایش کاویانی از قم مشترکاً مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ن

رقابت‌های تنیس خاکی نونهالان و نوجوانان کشور در شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تنیس خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند

محمدرضا شوشتری گفت: در این دوره از مسابقات که به مدت ۲ روز به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار برگزار شد ۵۸ سوارکار در رده‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

او گفت: در رده سنی آزاد با ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر، ۱۸ شرکت کننده از استان‌های همدان و کرمانشاه با هم رقابت کردند که در نهایت محسن حدادیان با اسب "آنجل" به عنوان قهرمانی دست یافت.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در این رده سنی، امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "بارلی" دوم شد و مهدی صمدی با اسب "لورنز" بر سکوی سوم ایستاد.

شوشتری گفت: همچنین فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب "دیزاین" و محمدرضا شوشتری با اسب "نیوشا" بر سکوی چهارم و پنجم این مسابقات ایستادند.

او گفت: در رده سنی بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۵ سانتی‌متر نیز محسن حدادیان با اسب "ریلکس" اول شد و امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "کریستیانازد" و مهدی حمزه‌ای با اسب "هایرون" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در رده سنی زیر ۱۸ نیز هشت سوارکار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت کیان قراگوزلو با اسب "آبین" از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و ویانا فرجام‌فر با اسب "سهند" و محمد مظفری با اسب "پرنس" هر دو از استان کرمانشاه دوم و سوم شدند.

شوشتری گفت: در رده مالکین هم آرتا سهل‌البیع با اسب "الدورادو"، ملیکا محمدی با اسب "ریلکس" و آرمین احمدی‌ثابت با اسب "آتلانتا" به ترتیب اول تا سوم شدند.

او گفت: در رده مبتدی نیز در روز نخست مسابقات، ۲۶ ورزشکار شرکت کردند که ۲۱ نفر بدون خطا مسیر مسابقه را سپری کردند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان با اشاره به اینکه ایلیا محمدی مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده داشت، گفت: شکوفه یزدی به عنوان (سرداور)، خانم شوشتری و مهدی بختیاری از رشت (داور)، پریسا کریمی از سنندج (کمک داور)، عرفان نمدی و تیما سیاوشی (کلانتر) و سید وحید برقعی با دستیاری خانم اسدی به عنوان (طراح مسیر) و آقای عسگریان و خانم خمسه از کرمانشاه از عوامل اجرایی این مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری