Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:58:38 GMT

پست جدید ساشا سبحانی درباره فساد در سینما + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۴۲۵۴

پست جدید ساشا سبحانی درباره فساد در سینما + عکس

رکنا: ساشا سبحانی آقازاده‌ای که در فضای مجازی با ادعاهای جنجالی‌اش از افشاگری‌ در درباره سلبریتی‌ها خبرساز شده است، از افشاگری‌های خود دست‌کشید.

ساشا سبحانی آقازاده‌ای که در فضای مجازی اخیرا خبر ساز شده و شروع به تهدید و ادعا به افشاگری از سلبریتی ها و آقازاده های دیگر کرده است، با انتشار پستی در استوری خود از ادعاهایش به دلیل ناتوانی در اصلاح فساد پا پس کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساشا سبحانی در استوری خود نوشت:

"من یک تنه نمی توانم فساد را در سینما Cinema و میان آقازاده ها جمع کنم از امروز به زندگی عادی خود می رسم. یا حق. ایران من".

محمد سبحانی معروف به ساشا فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در مکزیک و ونزوئلاست. انتشار ویدئویی از او در فضای مجازی واکنش های بسیاری از مردم را به دنبال داشت. او در این ویدئو خطاب به مردم گفته بود: "اگر نمی توانید پول دربیاورید بروید و بمیرید". پس انتشار واکنش های شدید و جدی نسبت به او، ساشا سبحانی بالاخره مجبور شد از مردم عذرخواهی کند، همزمان پدر او نیز از فرزندش اعلام برائت کرد. اما این پایان ماجرا نبود چراکه انتشار تصاویری از زندگی لاکچری او نه تنها واکنش کاربران و مردم عادی را به دنبال داشت بلکه چهره‌ها و به اصطلاح برخی از سلبریتی ها نیز نسبت به سبک زندگی او واکنش نشان دادند.

شیلا خداداد در مصاحبه‌ای نسبت به این آقازاده واکنش تندی نشان داد و در نتیجه این اظهار نظر، ساشا سبحانی ابتدا شیلا خداداد را تهدید کرد و بعد هم به سراغ بهاره رهنما رفت.

او در تازه ترین اظهار نظر خود به سراغ فرزند علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال رفت و تلاش کرد در رابطه با زندگی شخصی‌اش مسائلی را مطرح کند. احسان کفاشیان فرزند نایب رئیس فدراسیون فوتبال این ادعاها را تکذیب کرد. پس از این تکذیبیه ها بالاخره سبحانی پس از مدت ها حاشیه سازی به گفته خود تصمیم گرفته است دست از افشاگری بردارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار فیلم جزییات شلیک و اصابت موشک های سپاه به مقر دمکرات های کرد + جزییات

انتشار اولین عکس از جسد دختر تهرانی / پارتی مستانه در ساحل تاریک بابلسر

اطلاعیه رسمی سپاه درباره شلیک ۷ موشک به جلسه دمکرات های کردستان

مرگ دلخراش مسافر خارجی در هواپیمای مشهد!

2 جرم خاوری چیست؟! / یک زن علیه او اعتراف کرده است! + جزییات

زنده ماندن مردی بعد از انداختن طناب دار دور گردنش!

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

فیلم رسوایی اخلاقی 5 عضو شورای شهر بابل در ویلا / اعتراف جدید

این پسر شیطان صفت به زن قصاب محله هم رحم نکرد ! + عکس

اعدام برای این سرباز خائن ! + عکس

فقط بگو دخترم کجاست؟ + عکس پرنیای گمشده کرجی

تصویری از لحظه شهادت یک پلیس / دیشب 3 مامور نیروی انتظامی شهید شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فضای مجازی سینما Cinema سبک زندگی بهاره رهنما اخبار حوادث عقب نشینی فضای مجازی افشاگری سلبریتی ها ویلا عکس بابل زن شورای شهر دختر حمله دستگیری شورای شهر بابل زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم