Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: جشنواره نوجوان سالم این جشنواره با اهدافی از جمله گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت از خود در برابر آسیب های اجتماعی برگزار که در بخش دانش آموزی در قالب ۷ رشته برگزار شد که سید محمدسینا آل محمد از ناحیه ۴ اهواز در رشته پویا نمایی و اسما خدمتگزار از ناحیه ۲ اهواز در رشته ایده پردازی موفق به کسب رتبه اول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محمد کوچک در رشته ایده پردازی از ناحیه 3 اهواز و علی مینایی در رشته عکاسی از ناحیه 1 اهواز به ترتیب موفق کسب رتبه دوم و سوم شدند.

تقی زاده عنوان کرد: علی صیفوری از ناحیه ۲ اهواز در رشته پوستر ، محمد مهدی ایکدر از ناحیه ۴ اهواز در رشته طراحی توانستند رتبه سوم این مسابقات را کسب کنند. همچنین غزل ارجمند راد از دزفول موفق به کسب رتبه سوم در رشته پویا نمایی شد.

وی گفت: در بخش همکاران فرهنگی مژگان جابری هفشجانی از ماهشهر و فرزانه قزلباش از حوزه ستادی اداره کل موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شدند و مریم عطایی از ماهشهر نیز توانست رتبه سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.
انتهای پیام/م

انتهای پیام/م

حمایت از برترین های جشنواره نوجوان سالم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا