Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:57:01 GMT

دومین یادواره شهدای کارگر کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۱۳۷

دومین یادواره شهدای کارگر کرمان برگزار شد

دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان برگزار شد. ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دومین یادواره شهدای استان کرمان، امشب و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، سردار بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان، ملانوری معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، بابایی فرماندار کرمان و دیگر مسئولان استانی و خانواده معظم شهدای کارگر کرمان در بوستان مادر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

علی‌اکبر مشرفی رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه سال گذشته نخستین یادواره شهدای کارگری کرمان برگزار شد و مورد قبول مقام معظم رهبری قرار گرفت اظهارداشت: کشور ما 14 هزار شهید کارگری دارد که  هزار و 400 شهید آن از استان کرمان است.

وی با بیان اینکه امروز هم کارگران ما در همان سنگر جنگ با دشمن و در خط مقدم عرصه جنگ اقتصادی به تلاش و کوشش مشغول هستند گفت: امروز کارگران ما در سنگر تولید و اقتصاد مقاومتی هستند.

رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان با اشاره به اینکه سنگری اقتصادی، سنگری است که مورد هجوم همه دشمنان است افزود: امروز کارگران و کارخانه‌های ما هدف دشمنان قرار دارند و امیدوارم بتوانیم کشور را در سنگر اقتصادی در عرصه جهانی موفق کنیم.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد