Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@08:27:10 GMT

علی معلم از فرهنگستان هنر رفت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۱۹۵

علی معلم از فرهنگستان هنر رفت

علی معلم دامغانی، رییس فرهنگستان هنر، جای خود را به معاون امور هنری‌اش داد تا علیرضا اسماعیلی با نامه ریاست جمهوری، سرپرست فرهنگستان هنر شود.

به گزارش فارس؛ زهرا مهاجری، مدیرکل روابط عمومی فرهنگستان هنر با رد خبر استعفای علی معلم دامغانی از سمت خود که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، کناره‌گیری رییس فرهنگستان را ناشی از به پایان رسیدن دوره مسوولیت این شاعر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: «با اذن رییس‌جمهوری و انقضای دوره مسوولیت آقای معلم، معاون امور هنری او یعنی آقای اسماعیلی سرپرست فرهنگستان شده است.»

بر اساس گفته‌های مدیرکل روابط عمومی فرهنگستان هنر، حکم ریاست برای علیرضا اسماعیلی صادر نشده است.

علی معلم دامغانی، ۲۰ دی‌ ۱۳۸۸ (حدود ۹ سال قبل) کار خود را به عنوان رییس فرهنگستان هنر آغاز کرده بود.

این شاعر و پژوهشگر سرشناس، متولد ۱۳۳۰ دامغان است که در نخستین همایش چهره‌های ماندگار (۱۳۸۰) به عنوان چهره ماندگار درعرصه شعر و ادب فارسی برگزیده شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علی معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سعید اسماعیلی، با اشاره به وزش باد شدید در سطح شهر قم برای اویل امشب، از بارش پراکنده باران در این مدت خبر داد.


وی آسمانی قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و گرد و خاک را پدیده جوی امروز و فردا دانست.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان سرعت وزش باد شدید عصر امروز در قم و برخی مناطق استان را حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی کرد و افزود: سرعت وزش باد فردا همچون امروز به ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


اسماعیلی با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۷ درجه بالای صفر برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۱ درجه افزود: دمای هوای قم فردا با کاهش ۷ درجه به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اعلام رای انضباطی اسماعیلی فر
  • سعدی؛ از روحانیِ زمانه خود تا شاعری در زمانه ما که باید تدینش اثبات شود!
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم