Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:10:51 GMT

مشکلات توزیع مرغ در استان ایلام برطرف می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۲۲۰

مشکلات توزیع مرغ در استان ایلام برطرف می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: قیمت مرغ در سطح بازار استان طی ماه های اخیر روند صعودی داشته و با توجه به اینکه این ماده غذایی از اصلی ترین خوراک مردم به شمار میب آید مشکلاتی را برای مردم بویژه اقشار م درآمد ایجاد کرده است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مسئله مشکلات ناشی از تعطیلی کشتارگاه ها بود که با رایزنی های صورت گرفته بزودی این مسئله نیز مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: در کنار ایلام موضوع با وجود انکه میزان تولید در استان بیش از میزان مصرف است ولی به دلیل فعالیت دلالان و واسطه ها مشکلاتی در توزیع ایجاد شده است.

سلیمانی دشتکی بر لزوم قطع دست واسطه ها در این زمینه و عرضه مسنقیم مرغ به مردم تاکید کرد و گفت: این راهبرد نیز در تعدیل قیمت ها بسیار تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: برای کنترل قیمت مرغ باید نسبت به حذف دلالان و عرضه مستقیم مرغ با ارائه آن در مراکزی که شهرداری در اختیار صنعت، معدن و تجارت قرار می دهد، اقدام کرد تا تهیه مرغ بطور مستقیم در دسترس مردم قرار گیرد.

استاندار ایلام ابراز داشت: بدون شک در ایجاد التهابات ماه های اخیر در بازار دست دشمنان این ملت دیده می شود ولی این ملت سربلند گردنه های بسیار سخت تر از شرایط کنونی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و از این برهه نیز با سربلندی عبور خواهند کرد.

استاندار ایلام مردم ایران را دارای آستانه تحمل بالایی معرفی و اعلام کرد: التهابات بازار در حال فرو نشستن است و پیش بینی ها این است که در نهایت تا ۲ ماه آینده بازار به آرامش خواهد رسید.

کد خبر 4398735

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام مرغداری مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان مشهد شیراز ماه محرم شهرکرد یاسوج احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پاسخ به سوالی درباره اینکه با فروش اینترنتی دارو موجب ایجاد مافیا نمی‌شود، افزود: هدف از ابلاغ آئین نامه این طرح آن بود که مردم راحت تر به دارو دسترسی داشته باشند، همانطور که مردم مواد غذایی را به راحتی بر بستر اینترنت سفارش می‌گذارند و تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند داروی خود را از داروخانه مدنظرشان تهیه کنند، سپس انتقال دارو با شماره پیگیری انجام می‌شود و پیک اطلاعی از داروها ندارد. در این روش انتقال داروها در بسته بندی‌هایی قرار دارد که محتویات آنها مشخص نیست و مسئولیت دارو و محتویات آن به عهده داروساز مسئول فنی داروخانه است، پیک مربوط به سکو اینترنتی هم با شماره پیگیری داروها را بسته بندی شده تحویل می‌گیرد و تحویل بیماری که دارو را سفارش داده قرار می‌دهد.

کد خبر 6094731 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد