Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین "مختار نظری" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرماندار شهرستان رباط کریم، فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان در مسجد سیدالشهداء(ع) رباط کریم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین "مختار نظری" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در این مراسم با اشاره به مشکلات داخلی و خارجی پیش رو به نقاط قوت کشور نیز اشاره کرد و گفت: ما برای برپائی عدل و بالا بردن عزت کشور هشت سال به دشمنان جنگیدیم و توانستیم بر آنان پیروز شویم، لذا ما نباید در شرایط کنونی از مشکلات بترسیم.

  حجت الاسلام نظری با تشریح راهکارهای برای برون رفت از شرایط فعلی گفت:  تقویت ایمان و اعتقاد به خدا، اتحاد و انسجام ملی، از جمله راه های فائق آمدن بر شرایط فعلی است؛ وی ادامه داد: دشمن در جهت ایجاد چندقطبی شدن جامعه و شکاف درونی است که باید هوشیار بوده و مراقب دسیسه های دشمنان باشیم. وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: مسئولان باید عینک تعصب را از چشمان خود بردارند و با اعتقاد به خداوند پای کار بیایند و از توانمندی مدیران دلسوز کشور استفاده کنند. مسئولان اقتصادی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای پشت سر گذاشتن شرایط فعلی داشته باشند و دستگاه دیپلماسی برای تعامل بهتر با جهان تحرک بیشتری داشته باشد.

در این جشنواره که با حضور پایوران ناحیه رباط کریم، فرماندهان حوزه ها، فرماندهان پایگاه ها و جمعی از مسئولان بسیجی حضور داشتند موفق ترین معاونت، کانون بسیج، فرمانده حوزه، فرمانده پایگاه، سرمربی حلقات صالحین، مربیان حلقات صالحین، فرمانده گردان، امام جماعت، شعب حوزه مورد تشویق قرار گرفتند.

خبرنگار: محمد سلحشور

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در منطقه رباط کریم شهرک پرجمعیتی به نام والفجر وجود دارد که اکثر ساکنان آن را نیروهای زحمت کش ارتشی تشکیل می دهند اما متاسفانه این نیروها با کم توجهی مسئولین مواجه و دچار قطعی آب مکرر لوله کشی هستند و خواستار توجه مسئولین به این موضوع . 

پیام شهروند خبرنگار ما

قطعی آب ۳ بار در روز شده و زندگی همه ساکنین رو مختل کرده است . به این ترتیب از ساعت ۱۰شب تا ۴صبح قطع  ، ازساعت ۶صبح تا ۱۱ ظهر قطع ، از ساعت ۱۲ عصر تا ۱۹قطع.واقعا با این تایم طولانی همه دارن اذیت میشن،گرما شدیده نیاز به کولر داریم ،شستشو،استحمام،پخت و پز،نوزاد داریم، بچه مدرسه ای داریم همه نیازمند آب هست .هیچکدوم از مسئولین هم کاری برای رفع این مشکل نکردن و فقط پیام میذارن صبوری کنید،قناعت کنید .این انصاف نیست اینجا منطقه نظامیه،هیچ امکانات رفاهی که نداره آب که ضروری ترین چیز زندگی هم هست قطع می‌کنند .چطور میشه اینجا زندگی کرد؟؟؟از پارسال تا امسال نتونستن واقعا این مشکل و رفع کنن پارسال از تیر شروع شد قطعی اب امسال از اردیبهشت زنو بچه مردم چ گناهی کردن بدون اب مگه میشه زندگی کرد در طول روز فقط ۵ ۶ ساعت اب داریم اونم تیکه تیکه قطع میکنن
همسران و پدران ارتشی ما سالها تو منطقه لب مرز بودن زحمت میکشن این حقشون نیست امکاناتشان اینطور باشه.پس کی میخواد رسیدگی بشه ؟؟؟؟چرا پشت گوش میندازن اینجا بالای ۹ هزار نفر ساکنن لطفا ب فکر مردم باشید رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل