Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
مبارز ایرانی رشته MMA با بیان اینکه سخت‌ترین مبارزه‌اش را برابر حریف لهستانی پشت سر گذاشته است گفت: به حدی به من فشار وارد شد که تا صبح در بیمارستان بستری شدم.

به گزارش ايسنا؛ امیر علی اکبری درباره‌ی ‌پیروزی ارزشمند در رشته رزمی MMA برابر  دانیل اومیلانژوک ملقب به خرس لهستان که در ۳ راند ۵ دقیقه‌ای و به سختی بدست آمد اظهار کرد: واقعا سخت ترین مبارزه‌ای بود که تابحال داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبارزه در مجموع ۱۵ دقیقه در ۳ راند ۵ دقیقه‌ای به طول انجامید که نشان دهنده سختی کار و مبارزه نفس‌گیر برابر حریف لهستانی بود.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان افزود: در این مبارزه فشار بسیار زیادی بر من و حریفم وارد شد چرا که مبارزه ۱۵ دقیقه نفس‌گیر طول کشید و دائم در حال جنگ با یکدیگر بودیم. به همین دلیل هر دو آسیب زیادی دیدیم و بر هر دوی ما خیلی سخت گذشت.

وی با بیان اینکه حریف تاکتیک خود را در این مبارزه نسبت به مبارزه‌های قبلی تغییر داده بود تا به برتری برسد گفت: تمرینات بسیار خوبی را برای کسب پیروزی در این مبارزه پشت سر گذاشتم چرا که کسب پیروزی در این مبارزه برایم بسیار مهم و ارزشمند بود. به خوبی و بسیار دقیق حریف را آنالیز کرده بودیم اما او برنامه و تاکتیک خود را تغییر داد و به همین دلیل کار برایم سخت‌تر شد. با این وجود با تمام توانم جنگیدم و خدا را شکر زحمات خودم، خانواده ام و مربی‌ام علیرضا استکی نتیجه داد و شرمنده مردم نشدم.

مبارز ایرانی حاضر در رشته MMA درباره علت توقف ۳ دقیقه‌ای مبارزه توسط داوران که باعث شد حریف او نفس تازه کند و به مبارزه ادامه دهد گفت: داور فکر می‌کرد من خطا می‌زنم و به همین دلیل مبارزه را قطع کردند و حسابی به او استراحت دادند اما خدا را شکر در نهایت من پیروز شدم.

وی درباره کری خوانی شدید با واخایف صاحب کمربند ACB قبل و بعد از این مبارزه نیز گفت: خیلی وقت است با واخایف از بازی اول کری داریم. ابتدا قرار بود با او مبارزه کنم اما او به این مبارزه نرسید. قرار است در مبارزه بعدی ۱۹ آبان ماه با او مبارزه کنم. البته وضعیت پایم جالب نیست و آسیب دیده است. باید به ایران بیایم تا پایم را معاینه کنم. اگر بتوانم به شرایط مبارزه برسم تا دو هفته دیگر جواب قطعی را برای انجام این مبارزه به ACB خواهم داد.

علی اکبری در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه خیلی سختی را پشت سر گذاشتم و واقعا تحت فشار بودم تا جاییکه پس از مبارزه تا صبح در بیمارستان بودم. خدا را شکر الان وضعیت خوبی دارم و جا دارد از تمامی مردم ایران بخاطر دعای خیرشان تشکر کنم. امیدوارم در مبارزه‌های بعدی هم بتوانم سربلند بیرون بیایم و دل مردم عزیزمان را شاد کنم.

در همین زمینه: ششمین دوره مسابقات بولینگ قهرمانی کشور ورزشکاران پیوند اعضا برگزار شد کسب ۹ مدال در سومین دوره مسابقات جهانی عشایر توسط نمایندگان ایران برترین‌های مسابقات اسکی روی آب انتخابی تیم ملی معرفی شدند کسب سه مدال توسط ورزشکاران ایران در مسابقات ورزشی عشایر جهان قهرمانان کشتی پهلوانی نونهالان کشور مشخص شدند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا

بنیامین فرجی با قبول شکست برابر حریف قزاقستانی، نایب قهرمان کانتندر جوانان جهان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در فینال مسابقات تنیس روی میز کانتندر جهانی لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، بنیامین فرجی امروز (چهارشنبه) با ۱۴ سال سن به مصاف آلن کورمانگالیف حریف قدرتمند قزاقستانی با ۱۷ سال سن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره این رقابت‌ها شد.

فرجی پیش از رسیدن به فینال حریفانی از لبنان، مصر و قزاقستان را از پیش رو برداشته بود.

بنیامین فرجی دارنده رتبه یک رنکینگ زیر ۱۵ ساله‌های دنیا را در این مسابقات عهده‌دار بود.

دیگر خبرها

  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • اوقات خوش ژنرال در عشق آباد (عکس)