Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

دکتر فاطمه نعمت الهی، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان الیگودرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  بسیج از لرستان با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در الیگودرز اظهار داشت: امروز هیجدهم شهریورماه سالجاری، با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی،شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز، تیم های درمانی جهادی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به مناطق حاشيه ي شهري خط کمربندی و منطقه محروم روستایی چال فهره بزنوید از توابع شهرستان الیگودرزاعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم های جهادی پزشکی که متشکل از پزشک عمومی، ماما، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت، تغذیه و دارویارمی باشند و خدماتی شامل ویزیت رایگان همراه با دارو ، تست قند خون و فشار خون به تعداد 300 نفر بصورت رایگان به اهالی مناطق ارائه نمودند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان الیگودرز عنوان کرد: فردا نوزدهم شهریورماه 2 تیم بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی همراه با تجهیزات کامل به مناطق بزنوید و چال فهره اعزام می شوند.

گفتنی است نماینده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و نماینده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز از نحوه خدمات رسانی تیم های پزشکی به اهالی مناطق حاشیه ی شهری الیگودرز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز

سعید نادری رئیس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: اردوی جهاد دامپزشکی برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران و عشایر مناطق محروم، در منطقه بارز و شوارز از توابع بخش منج این شهرستان با استفاده از توان عملیاتی گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به مدت ۳ روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی به مناسبت هفته بسیج

وی افزود: ۲۶ هزار رأس دام سبک بر علیه آبله در این اردوی جهادی مایه کوبی شد.

نادری اضافه کرد: ۳۰ هزار متر مربع از اماکن دامی منطقه به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، سمپاشی و برای ۴ هزار رأس دام هم معاینه و درمان رایگان صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ