Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@16:13:41 GMT

اردوی طرح هجرت 3 در نطنز

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۵۰۹

اردوی طرح هجرت 3 در نطنز

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، طرح هجرت 3 در سال 1397 که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده است این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی در در سطح شهر مدارس شهرستان نطنز برگزار می گردد و در مدارس توسط دانش آموزان بسیجی طرح های از قبیل ،رنگ آمیزی کلاس ها ،دیوار نویسی، خط کشی صبحگاه ،مرتب نمودن کتایخانه های مدارس و شاداب سازی و نشاط درنمازخانه در مدارس را می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوانیکم پاسدار حمیدرضا فیروزپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در این خصوص گفت : به الحمدالله این طرح بسیار موفقیت آمیز بوده و هم مورد رضایت مسولان آموزش و پرورش بوده است هم مورد استقبال دانش آموزان می باشد که ظرفیتی برای محرومیت زدایی است .

وی در ادامه گفت : هدف اصلی از اجرای این طرح بهسازی ، زیباسازی و مرمت فضاهای آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس  شهر نطنز برگزار شد .

فیروزپور افزود : طرح هجرت 3 توانسته است گامهای موثری را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش برداردو باید تلاش شود تا با سرعت بیشترو بهتر این روند ادامه پیدا کند . طرح هجرت باعث مشارکت فعال وشاداب دانش آموزان در سازندگی معنوی ومادی جامعه است. با این طرح دانش آموزان در فعالیت های  عمرانی، فضاهای آموزشی و پرورشی که با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزارمی گردد مشارکت می نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد : این طرح اهداف زیادی دارد از جمله : ۱تقویت روحیه جهادی و ایثارگری دانش آموزان ۲ – ترویج فرهنگ کار و تلاش و روحیه جهادی ۳ – ایجاد روحیه معنوی و با نشاط و شاداب اسلامی ۴- ایجاد زمینه رشد و شکوفایی و خلاقیت دانش آموزان ۵- تحقق فرامین مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی ۶- گسترش فعالیت های خود جوش و تقویت کار گروهی؛ می باشد.

وی در پایان گفت : اردوی طرح هجرت در نطنز در مدارس امام خمینی (ره) ، هاجر و والفجر و در بادرود مدارس فردسی ، شریفی ، مکتبالزهرا(س) ، معراج ، حجاب ، زینبیه و شهید کرمانی نژاد در حال انجام است .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

مدارس غیرانتفاعی به دلیل مزیت‌های مختلفی که نسبت به سایر مدارس دارد می‌بایست دانش آموزان جهت استفاده از امکانات ارائه شده هزینه‌ای را پرداخت کنند. مدارس غیرانتفاعی نیز هر سال نسبت سال‌های گذشته افزایش شهریه دارند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما این افزایش با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد و بسیاری از والدین برای پرداخت آن با مشکلاتی مواجه شده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از شهر رشت درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، چرا درباره افزایش شهریه مدارس گزارش تهیه نمی‌کنید؟ خانواده‌ها از این میزان افزایش رنجیده خاطر هستند، چون با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد. مدارس دولتی اغلب بالای ۴۰ دانش آموز در یک کلاس هستند دیگر ظرفیت باقی نمی‌ماند برای اضافه شدن دانش آموزان دیگر. مدارس غیرانتفاعی نیز شهریه را به قدری بالا برده است که والدین با مشکل مواجه شدند. بنده از شهر رشت در استان گیلان پیام می‌دهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری