Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@07:31:11 GMT

کاراکاس توطئه آمریکا علیه «مادورو» را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۶۵۶

کاراکاس توطئه آمریکا علیه «مادورو» را تایید کرد

به گزارش پارس نیوز، 

«خورخه آرآسا» (Jorge Arreaza) وزیر خارجه ونزوئلا در پیامی توئیتری خبر روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر توطئه آمریکا برای براندازی رئیس جمهوری این کشور را مورد تایید قرار داد.

وزیر خارجه ونزوئلا در این خصوص نوشت: ما خود توطئه آمریکا برای کودتا در این کشور و دخالت در امور داخلی مان را پیش روی جهانیان فاش کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خورخه آرآسا» در ادامه تأکید کرد: افشاگری رسانه آمریکائی در این خصوص نیز برگ دیگری از دسیسه‌های آمریکا علیه کاراکاس به شمار می‌رود.

این درحالیست که روزنامه نیویورک تایمز دیروز شنبه در گزارشی به دیدار مقامات آمریکائی با برخی از نظامیان ارشد ونزوئلا برای بررسی طرح کودتا علیه نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا خبر داد.

بر اساس ادعای این روزنامه، آمریکا پس از این دیدار تصمیم گرفت به مقامات ونزوئلا کمکی نکند!

این درحالیست که مقامات کاخ سفید با خودداری از توضیح درباره مذاکرات مذکور، سیاست سکوت در این باره را در پیش گرفته اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر خارجه نیویورک تایمز رسانه نیویورک نیکلاس مادورو کاخ سفید کاخ سفید نیکلاس مادورو نیویورک تایمز وزیر خارجه ونزوئلا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به اسرائیل و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان و اختلافات بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مجلس نمایندگان آمریکا بالاخره کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به رژیم صهیونیستی و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بعد از تایید این بسته گفت به محض رسیدن آن به میز کارش فورا آن را تایید می‌کند تا رسما اجرایی شود.

این لایحه کمک امنیتی از جمله شامل کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی و بسته کمکی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین است. این بسته که مجموع ارزش آن ۹۵ میلیارد دلار است، با رای ۷۹ به ۱۸ به تایید سناتور‌های آمریکایی رسید.

دیگر خبرها

  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد