Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه ظهر یکشنبه در این آئین با تسلیت پیشاپیش ایام محرم با اشاره به روایتی از امام حسین (ع) اظهار داشت: زمانی که امام حسین (ع) قصد عزیمت به کربلا را داشتند و هدف خویش را از این قیام اصلاح امت پیامبر (ص) بیان فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آیت اندرزیان افزود: در تعابیر دینی اگر کسی قصد رسیدن به مراحل اعلا را داشته باشد باید مسیر اصلاحات را طی کند و این مسیر از اصلاح خود انسان آغاز می‌شود و انسان باید در مرحله اول خودش را تزکیه و اصلاح کند.

وی گفت: هدف از برپایی مجالس و شور و نوا‌ها و دسته‌های عزاداری فراهم کردن مسیر یرای ظهور منجی عالم بشریت (عج) است که همه باید به هر نحوی به این امر کمک کنند.

حجت الاسلام اندرزیان افزود: اگر بخواهیم در مسیر امام حسین (ع) که چراغ هدایت و صراط مستقیم و کشتی نجات است گم نشویم باید در این مسیر پشت سر ولایت حرکت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: در عصری به سر می‌بریم که دشمنان و استکبار جهانی برای ضربه زدن به دین، مذهب و انقلاب ما دندان تیز کرده‌اند و همه باید برای مقابله با این توطئه‌ها هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: در چهلمین سال شکوفایی و رشد انقلاب شکوهمند اسلامی مداحان، شاعران ذاکرین، مسئولان، روحانیت و همه در هر کسوت و لباسی که باشند باید تلاش خود را برای پاسداری از این انقلاب بکار ببرند.

اندرزیان گفت::به تعبیری فرمایشات مقام معظم رهبری سه عقبه مهم یعنی محرم، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن را پیش رو داریم که هم مناسبت ملی و هم مذهبی هستند و دشمن نیز این سه مناسبت را هدف گرفته است.

وی افزود: اگر از این گردنه‌ها به سلامت عبور کنیم می‌توانیم پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن می‌رسانیم.

وی گفت: دوران اختلافات و گروه‌های چپ و راست گذشته و امروز همه باید انقلابی بوده و انقلابی عمل کنیم و یک راه و هدف داشته و تابع ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم مسیر فرج را هموار کرده و روزی را شاهد باشیم که ندای منجی عالم را از کنار کعبه بشنویم.

پخش کلیپ، مداحی و تجلیل و تقدیر از چند تن از پیرغلامان و مداحان پیشکسوت در شهرستان گناوه از بخش‌های دیگر این آیین معنوی بود.

انتهای پیام/م

پیرغلامان حسینی در گناوه تجلیل شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کربلا محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ویژه برنامه تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سالن صفی الدین اورموی حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

در این برنامه ادبی که با حضور اعضای انجمن‌های ادبی استان آذربایجان غربی از شهر‌های ارومیه، میاندوآب، نقده، خوی، تکاب، سلماس و چایپاره برگزار گردید ۲۰ نفر از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از طرف حوزه هنری استان مورد تجلیل قرار گرفتند. 

محمدعلی ضیایی، فاطمه اسعدی، تبسم شدتی، غلامرضا دانش فروز، سجاد صافی، محمدرضا قربانی، سمیه آزاد بین، وحید طلعت، وحید حیات‌لو، عوض احمدی، حیدر بابایی، سلبی ناز رستمی، نازیلا علیلو، علی حبیبی، سید تیمور سید جامعی، زهرا اسماعیل پور و ابوطالب معصوم زاده هنرمندانی بودند که رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از آنها به خاطر حضور فعال در برنامه‌های ادبیات انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی