Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:26:39 GMT

حضور سرزده رضا آقای گل در تمرین پدیده

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۵۷۸۳

رضا عنایتی بازیکن پیشین پدیده با حضور در تمرینات این تیم با بازیکنان و کادر فنی پدیده دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز رضا عنایتی آقای گل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران و مهاجم سابق پدیده با حضور در تمرینات تنها نماینده فوتبال خراسان در لیگ‌برتر، با کادر فنی و بازیکنان پدیده دیدار و خوش و بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رضا عنایتی که دوران فوتبالی نزدیکی با یحیی گل‌محمدی داشته و در لیگ چهاردهم نیز کاپیتان پدیده خراسان بود، دقایقی با سرمربی موفق پدیده به گفتگو پرداخت و ضمن تبریک بابت نتایج خوب پدیده، برای او و تیمش در ادامه رقابت‎های لیگ‌برتر آرزوی موفقیت کرد.

 

 

اما بازیکنان تیم فوتبال نونهالان ستارگان شهرداری خلیل‌آباد کاشمر نیز که برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد آمده بودند دیگر میهمانان ویژه تمرین پدیده بودند که با یحیی گل محمدی و بازیکنان پدیده از نزدیک دیدار کردند. سرمربی پدیده نیز با استقبال گرم در میان بازیکنان این تیم حاضر شد و پس از اهداء تعدادی توپ با امضاء خودش به همراه عنایتی و مجتبی سرآسیایی با آنها عکس یادگاری گرفت.

پدیده مشهد غلامرضا عنایتی یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد غلامرضا عنایتی یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228424 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند