Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران حاضر در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا امروز یکشنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

صابر رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تقدیر از استاندار کرمانشاه برای حمایت از ورزشکاران اظهار داشت: پنج طلا ۲ نقره و سه برنز و در مجموع ۱۰ مدال حاصل کاروان کرمانشاه در رقابت‌های آسیایی جاکارتا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اشاره به رشد کسب مدال‌ها در این دوره گفت: ۱۱ درصد از ۶۲ مدال کاروان ایران سهم ورزشکاران کرمانشاهی بود.

پگاه زنگنه ملی‌پوش کاراته کرمانشاهی نیز اظهار داشت: هر موفقیتی که کسب می‌شود باعث خوشحالی مردم خواهد شد.

وی گفت: ورزش مهم و ارتقای سطح ورزشی واجب است که باید با جذب اسپانسر باعث جلوگیری از خروج ورزشکاران شویم.

این ملی‌پوش کاراته بیان داشت: در ورزش کارته برای رسیدن به المپیک ۹ رقابت باید انجام شود و این امر هزینه زیادی دارد و جذب اسپانسر ضرورت دارد.

حسین کیهانی دونده طلایی کرمانشاه در رقابت‌های جاکارتا نیز با خواندن چند بیت در وصف مادران از زحمات آنان در جهت رشد ورزشکاران تشکر کرد و گفت: تا جوان هستیم ما را دریابید.

همچنین لوح با تصویر استاندار کرمانشاه و با امضای ورزشکاران تیم ملی به هوشنگ بازوند در جهت تجلیل از حمایت او از ورزشکاران اهدا شد.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: تشکر می کنم از ورزشکاران و مربیان در ۴۹ هیئت ورزشی و با افتخار دست یکایک شما را می‌بوسم.

وی به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران کار بزرگی دانست و گفت: از استاندار تقاضا دارم شرایطی را فراهم کنند که ورزشکاران ما وضعیت بهتری داشته باشند، حداقل امکانات به ورزشکاران ارائه می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش بانوان هم باید فرهنگ سازی کرد؛ اگر بخواهیم روحیه نشاط در استان حاکم شود نیاز به حمایت مسئولین است.

جاسمی تصریح کرد: برای رفع مشکل اشتغال این ۲۰ ورزشکاری که از جاکارتا برگشتند حتی کسانی که مدال نگرفتند باید اهتمام جدی صورت گیرد.



هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در پایان از جوانان ورزشکار استان که باعث افتخارآفرینی شدند و از لوحی که به وی اهدا شد نیز تشکر کرد و گفت: بنده وظیفه داشتم از شما تحلیل کنم و پیگیر مشکلات شما خواهم بود.

کد خبر 4398774

منبع: مهر

کلیدواژه: جاکارتا خبرگزاری مهر کرمانشاه مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان مشهد ماه محرم شیراز شهرکرد احتکار یاسوج سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: بیست‌وسومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با شرکت ۱۰ هزار ورزشکار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار در اختتامیه بیست‌وسومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار کرد: در اواخر سال گذشته و تا پایان اولین ماه سال جاری، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» به همت جامعه ورزشی استان اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۲۵ رشته ویژه بانوان و ۳۰ رشته ویژه آقایان در نظر گرفته شده بود، افزود: از شانزدهم اسفند سال گذشته آغاز بیست‌وسومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، با دو رشته ورزشی رزمی و کشتی صورت گرفت.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان بیست‌وسومین دوره رقابت‌های «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» گفت: در سال گذشته با وجود ۲۷ رشته ورزشی در این رقابت‌ها، حدود ۷۵۰۰ ورزشکار در مسابقات حضور پیدا کردند، اما سال جاری و حدود ۱۰ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی اقدام به ثبت‌نام کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خاکسار با اشاره به تعداد سالن‌های درگیر در برگزاری رقابت‌های «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بیشتر ورزشگاه‌های شهرداری اصفهان در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته بود، اما با این حال حدود ۲۸ سالن ورزشی در برگزاری مسابقات درگیر بوده‌اند و برای برگزاری رقابت‌ها به بهترین نحو تلاش و همکاری کردند.

وی در رابطه با هدف برگزاری رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در بیست‌وسومین سال متوالی خود، گفت: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، ایجاد نشاط و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت محور در جامعه است، از همین رو تمام دست‌اندرکاران این مسابقات تلاش بسیاری کردند تا در ایام برگزاری رقابت‌ها، به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای ورزشی شهروندان شریف اصفهان باشند.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به سطح عدالت و نوع داوری رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۱۵۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی دست به دست هم دادند تا این رقابت بزرگ ورزشی که نماد پهلوانی حضرت علی (ع) در اصفهان است، در بهترین شرایط و با بهترین کیفیت در سطح خدمت‌رسانی و حفظ عدالت برگزار می‌شود.

خاکسار با اشاره به تعداد رشته‌های بخش جانبازان و معلولان و بیماران خاص رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان بیان کرد: در رقابت‌های سال جاری، مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

وی افزود: صمیمانه از تمام هیئت‌های ورزشی که در برگزاری رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با ما همکاری داشته‌اند و برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان به ما یاری رساندند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 745650

دیگر خبرها

  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره