Web Analytics Made Easy - Statcounter

   
رویداد۲۴ اسماعیلی این خبر را تایید کرد.
علی معلم دامغانی، دی ماه سال ۸۸ کار خود را به عنوان رییس فرهنگستان هنر آغاز کرده بود.
فرهنگستان هنر موسسه‌ای است با شخصیت حقوقی مستقل که به نهاد ریاست جمهوری وابسته است.
هدف از تاسیس این فرهنگستان، پاسداری از میراث فرهنگی، هنر اسلامی‌ و ملی و پیشنهاد سیاست‌ها، راهبردها و دستیابی به آخرین یافته‌ها و نوآوری‌ها و نیز ارتقای فرهنگ اسلامی ‌برای مقابله با تهدیدهای فرهنگ مهاجم عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هنر فرهنگستان سرپرست علی معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود

میلاد یزدان پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  این پویش در ۲ حوزه فرهنگ پایداری و مقاومت اسلامی و تاثیر نقش وحدت مسلمانان در پیشبرد و تقویت بیداری اسلامی برگزار می‌شود و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد و شرکت کنندگان می‌تواند آثار خود را برای دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: از برترین داستان‌ها به انتخاب هیات داوران تجلیل و به همه شرکت کنندگان در این پویش گواهی شرکت داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • الهندی: مقاومت زیر بار آتش‌بس موقت نخواهد رفت
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم