Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:28:39 GMT

این سریال عاشقانه است و نه مناسبتی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۶۰۸۲

به نقل از روابط‌عمومی سیما فیلم، «حجت قاسم زاده اصل» کارگردان سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» درباره قصه اصلی این سریال گفت: نمی‌دانم چرا در رسانه‌ها و یا اذهان عمومی پیچیده که این سریال مناسبتی دهه فجر است. این سریال مناسبتی نیست و برای دهه فجر هم ساخته نشده و داستانی عاشقانه و مربوط به عشقی ۴۰ ساله و ناکام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخشی از این سریال در دهه ۵۰ می‌گذرد و این سوتفاهم برای خیلی‌ها ایجاد شده که به دلیل تقارن زمان موجود در بخش‌هایی از این سریال در دهه پنجاه، پس این سریال مناسبتی است!

کارگردان سریال «یادآوری» افزود: قصه اصلی این سریال پیرامون پیمان و عشق و وفاداری است.

این کارگردان درباره فضا‌هایی که در این سریال به تصویر کشیده شده است نیز گفت: در مورد کار‌هایی که برای دهه ۵۰ ساخته می‌شود متاسفانه اشتباهی وجود دارد و آن هم اینکه دوستان به اشتباه به جای نشان دادن فضای دهه ۵۰، فضای دهه ۳۰ و ۴۰ را نشان می‌دهند. دهه ۵۰ در تهران همان برج‌های سامان، میرزای شیرازی، یوسف آباد و ... است که از زمان حاضر ما و دهه ۹۰ خیلی دور نیست. ما هم در این راستا سعی کردیم فضای واقعی دهه ۵۰ را در «تاریکی شب روشنایی روز» نشان دهیم.

قاسم زاده اصل با اشاره به اینکه در تمامی سکانس‌های این سریال از فضا‌های موجود در تهران و لوکیشن‌های واقعی استفاده کرده است، بیان کرد: ما برای تصویربرداری این سریال به شهرک سینمایی نرفتیم. بخشی از لوکیشن‌های خیابانی را دکور چیدیم و فضا‌هایی که ماشین‌های امروزی در خیابان‌ها بودند و المان‌های امروز تهران را می‌دیدیم را نیز با تکنیک‌های کامپیوتری حذف کردیم.

وی با اشاره به انتخاب بازیگران و حضور قائمیان و حضاری در نقش اصلی سریال خود نیز گفت: این دو بازیگر‌هایی هستند که مردم دوستشان دارند. اغلب این انتقاد به من وارد می‌شود که در همه کارهایت از بازیگران ثابت استفاده می‌کنی و من این را هم حُسن کارهایم می‌دانم. تا زمانی که نقشی که آن‌ها بازی می‌کنند شبیه به نقش قبلی‌شان نباشد این عیب نیست و اگر شبیه به هم شود دیگر حُسن نیست که خدا را شکر در مورد کار‌های من و استفاده از چند بازیگر ثابت این مصداق وجود ندارد. روزبه حضاری در این سریال نقش جوانی‌های فرهاد قائمیان را ایفا می‌کند و من به بازی او اعتماد کامل دارم و به خوبی از عهده ایفای نقشش برآمده و زمانی که این سریال پخش شود شما این را متوجه خواهید شد.

این کارگردان در پایان درباره زمان پخش این سریال گفت: مدتی است که کار آماده پخش است و تحویل سیما فیلم دادیم و مدیران باید تصمیم بگیرند که چه زمانی پخش شود، اما آخرین خبری که به ما دادند این بوده که در دهه فجر امسال پخش خواهد شد.

فرهاد قائمیان، سام کبودوند، سیدمهرداد ضیایی، فرزین صابونی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی‌احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی و امیرحسین مدرس از بازیگران این سریال هستند.

«تاریکی شب روشنایی روز» داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان

الهلال در ادامه پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ عربستان این بار با سه گل التعاون را در هم کوبید.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی‌ام رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه