Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: یادگاری با بیان اینکه نبرد سوریه نبرد حقی بود، تصریح کرد: امروز در فضای مجازی، علیه حضور ایران در سوریه موضع گیری‌های شدیدی می‌کنند، در حالیکه هدف دشمن از این وقایع، ایران است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مصطفی یادگاری، آزاده و جانباز مدافع حرم امشب (18 شهریور) در محفل خاطره گویی «گاهی آسمان» از سلسله برنامه‌های جنبی کنگره شعر استانی چهل سالگی که در تالار آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، به بیان خاطرات اسارت در جنگ با گروه‌های تکفیری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آزاده رها شده از اسارت تکفیری‌های سوریه اظهار داشت: شهدای ما برای نماز شهید شدند و جنگ را رها می‌کردند و نماز را اول وقت می‌خواندند.

 

یادگاری به دوران اسارت خود توسط گروه‌های تکفیری اشاره کرد و افزود: ما در سیاه چال بودیم اما با صدای اذان به نماز می‌ایستادیم و نماز خود را شیعه وار می‌خواندیم.

 

وی که از نیمه رمضان تا 28 صفر در سال 91 در اسارت بود، افزود: ما در این 6 ماه که اسیر بودیم، هیچ امیدی به آزادی و بازگشت به وطن نداشتیم.

 

این جانباز مدافع حرم به یکی از خاطرات خود در دوران اسارت اشاره کرد و گفت: در یکی از ایام دوران اسارت، دعای توسل خواندیم؛ یکی از رزمندان که همراه ما در اسارت به سر می‌برد، پس از دعای توسل به حضرت زینب و حضرت رقیه (علیهما السلام) شکایت می‌کند که چرا در دفاع از سوریه به اسارت کشیده شده است.

یادگاری افزود: این رزمنده همان شب در عالم خواب به زیارت حضرت رقیه (علیهاالسلام) می‌رود و در کنار ضریح طفلی را می‌بیند که می‌گوید: رحمت الله بیا جلو، چرا شکایت مرا به پدرم کردی؟ ببین منم تازیانه خوردم، ما نگهدارنده شما هستیم و هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد.

 

وی با بیان اینکه نبرد سوریه نبرد حقی بود، تصریح کرد: امروز در فضای مجازی، علیه حضور ایران در سوریه موضع گیری‌های شدیدی می‌کنند، در حالیکه هدف دشمن از این وقایع، ایران است.

 

این آزاده مدافع حرم تأکید کرد: امروز ما به دفاع از عمق رسیدیم، امروز در شرق و غرب و جنوب کشور درگیر هستیم، اما جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را در این مناطق شاهدیم.

 

یادگاری با بیان اینکه زبان هنر رساترین زبان در انتقال مفاهیم است، گفت: ما از هنر می‌توانیم در جهت نهادینه کردن ایثار و شهادت استفاده کنیم.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه محرم خانه های نور پیرغلامان حسینی اردبیل ترامپ سوریه جنگ رسانه ای نماز جمعه افزایش قیمت مصطفی یادگاری جنگ سوریه مدافع حرم خاطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: موتورسواری جواد رضویان وسط برنامه تلویزیونی (فیلم) دوبله جالب جواد رضویان با لهجه قمی (فیلم) صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو