Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:40:38 GMT

ملوان بندرگز پیام کویر اردکان را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۶۶۳۲

ملوان بندرگز پیام کویر اردکان را شکست داد

گرگان – ایرنا – از مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی شامگاه یکشنبه تیم ملوان بندرگز نماینده استان گلستان در این رقابت ها با نتیجه 6 بر 3 میزبان خود تیم پیام کویر اردکان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، ملوان بندرگز پس از شکست خانگی هفته قبل در مقابل گلسا پوش یزد، امشب برای کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه در ورزشگاه آزادی اردکان یزد به مصاف تیم پیام کویر این شهر رفت و توانست با 4گل سینا رحمتی و یک گل امیر خزائی و یک گل بخودی از سوی بازیکنان میزبان با نتیجه 6بر3 حریف قعرنشین را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین نوروزی، رضا مسعود و شهاب ناظمیان داوری این مسابقه را برعهده داشتند و علیرضا طیار زاده و مصطفی جلالی به عنوان ناظر تیم داوری و نماینده سازمان لیگ بازی را از نزدیک تماشا کردند.
مهران شهسوار سرمربی ملوان پس از کسب این برد به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود مصدومان زیاد، سایر بازیکنان بازی تاکتیکی و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و با صبر و حوصله تاکتیک های مد نظر را در زمین پیاده کردند.
وی اظهار داشت: متاسفانه همانند بازی های قبلی بازیکنان بیش از حد دچار اشتباهات فردی نیز شدند و به این دلیل به راحتی سه گل از میزبان دریافت کردیم.
شهسوار به فرصت سوزی مهاجمان این تیم نیز اشاره کرد و افزود: در سطح اول فوتبال ساحلی این موضوع پذیرفتنی نیست که چند موقعیت تک به تک را از دست بدهیم و باید این رویه اصلاح شود.
ملوان با کسب این برد به رده پنجم جدول دوازده تیمی لیگ برتر فوتبال ساحلی صعود کرد. این تیم هفته آینده در مجموعه ورزشی امام رضا (ع ) بندرگز میزبان نماینده رودسر خواهد بود.
در لیگ فوتبال ساحلی 12 تیم شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، پیام کویر اردکان، شهرداری چابهار، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت اردکان یزد و ایفا تیم اردکان به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
ملوان بندرگز در دوره قبلی لیگ برتر با 28 امتیاز رتبه ششم کشور را کسب کرد، شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان و در 42کیلومتری گرگان واقع است.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي ملوان بندرگز گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!