Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت دو تن از عوامل سبزپوش ناجا، خواستار رسیدگی قاطع و فوری به این جنایت هولناک شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، در پی شهادت دو تن از عوامل سبز پوش ناجا در منطقه انتظامی میناب، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در پیامی شهادت ایشان را به آحاد مردم استان تبریک و تسلیت گفتند و خواستار رسیدگی قاطع و فوری به این جنایت هولناک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در آستانه ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام خبرشهادت دوتن از سبزپوشان و جان برکفان غیور نیروی انتظامی منطقه میناب ، شهید ستواندوم خلیل محمودی و شهید استواریکم احمد جزینی زاده بدست اشرار عمیقا مرا متاثر ساخت.

بدین مناسبت ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این غیرتمندان دلاور و حافظان نظم و امنیت به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف هرمزگان بویژه خانواده معزز این شهیدان، فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی در استان هرمزگان، از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر غفران و الهی و رفعت درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت دارم. انتظار می رود نهادهای مسئول ضمن شناسایی عوامل این جنایت هولناک ، رسیدگی قاطع و فوری را به عمل آورده و نتیجه را به آحاد مردم گزارش نمایند.

غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه محرم خانه های نور اردبیل سیدعباس صالحی احتکار دولت خبرگزاری شبستان ترامپ سوریه نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیروی انتظامی پیام شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم