Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@22:59:38 GMT

آغاز ساخت ۵۰ هزار مسکن کیفی و ارزان در شهر‌های جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۶۸۷۴

صراط:

 حبیب‌الله طاهرخانی امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح روبنایی شهر هشتگرد و ۱۰ هزار مسکن با کیفیت و ارزان‌قیمت برای اقشار متوسط در شهر‌های جدید گفت: مجموعه‌هایی از پروژه‌های آموزشی، مذهبی و ورزشی در کنار واحد‌های مسکن مهر افتتاح می‌شود و، چون در حوزه تأمین خدمات دارای کمبود‌های جدی هستیم، تلاش می‌شود این موارد پیگیری و مورد اقدام قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی با بیان اینکه در مجموعه شهر‌های جدید به جز دو شهر احساس این مجموعه‌های مسکونی جدید که تعداد آن‌ها تا پایان امسال به ۵۰ هزار واحد مسکونی خواهد رسید، می‌تواند به تعدیل قیمت‌ها کمک کرده و ظرفیتی که برای جذب سرمایه‌های سرگردان خواهد بود، کمک کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید به افتتاح قطار شهری گلشهر - هشتگرد اشاره کرد و گفت: قطعاً با افتتاح قطار شهری گلشهر - هشتگرد جذابیت بالایی برای سکونت در این شهر ایجاد خواهد شد، چرا که این شهر در بین ۱۷ شهر جدید فعال کشور منحصربه‌فرد است.

وی افزود: در دهه اول شکل‌گیری شهر جدید هشتگرد این شهر یکی از شهر‌های جذاب بود، بنابراین با اقدامات جدید به خصوص از ابتدای سال جاری این شهر به یک محیط مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

طاهرخانی ادامه داد:‌در سال ۹۲ که بنده عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بودم، دانش‌آموزان برای تحصیل از شهر جدید هشتگرد به شهر قدیم منتقل می‌شدند، اما این در حالی است که امروز واحد‌های آموزشی داریم که آموزش و پرورش اعلام کرده، فعلاً نیازی به آن‌ها ندارد.

وی افزود: در مسکن مهر فکری به حال تعلیم زیرساخت‌ها نشده بود و همین مسئله مورد انتقاد قرار می‌گرفت؛ بنابراین خوشبختانه با اقدامات انجام شده این نقایص در حال برطرف شدن است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مسکن مسکن مهر مسکن اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز ساخت ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان؛ عطاءاله اکبری ‌از آغاز ساخت 26 پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان در سال جاری خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود، افزود: در این راستا در سالجاری عملیات ساخت 19 مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجددر سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت‌های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از 11 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، دو کلانتری، دو درمانگاه و دو مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

اکبری تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 19 هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از 23 هزار نفر در حال ساخت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)