Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@12:29:13 GMT

جزئیاتی تازه از حمله اماراتی‌ها به کشتی ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۷۱۸۴

عبدالحمید خدری، در خصوص حمله پلیس دریایی امارات به یک لنج ماهیگیری ایرانی در آب‌های خلیج فارس، اظهار داشت: روز گذشته 9 صیاد ایرانی در لنج ماهیگیری حضور داشته‌اند که مورد تعرض پلیس امارات قرار می‌گیرند، یکی از صیادان ایرانی در این درگیری جان خود را از دست داده و 8 صیاد دیگر توسط پلیس امارات دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه، از طریق پناهی‌آذر معاون ایرانیان و امور مجلس وزارت امورخارجه و چگینی مدیرکل کنسولی وزارت امورخارجه پیگیری‌های لازم را انجام دادیم، بیان کرد: روز گذشته نشستی در وزارت امور خارجه برگزار شد که پس از اطلاع یافتن از جزئیات موضوع، موضع وزارتخارجه جدی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هنوز خبرها تایید نشده است، بیان کرد: مقرر شد به دلیل تعطیلی شنبه در امارات، امروز مسئولان ایرانی به بندرگاه بروند و دیداری با مسئولان اماراتی داشته باشند تا از آخرین وضعیت این پرونده اطلاعات دقیقی کسب شود.

خدری گفت: متاسفانه این موضوع اولین اقدام این چنینی اماراتی‌ها نیست، ظاهرا لنج صیادان ایرانی در آبهای داخلی بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی معاون وزارت امور خارجه کشتی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح

به گزارش خبرآنلاین اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در جریان مناظره‌ای که در ماستریخت هلند برگزار شد، گفت: «حمله اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است.»

به نقل از آناتولی، او در پاسخ به این سؤال که آیا حمله به رفح یک خط‌ قرمز خواهد بود و منجر به تحریم نتانیاهو می‌شود، گفت: «من هرگز خط قرمزی نمی‌کشم، اما فکر می‌کنم حمله (نخست‌وزیر اسرائیل) نتانیاهو کاملاً غیرقابل‌قبول خواهد بود.»

به نقل از ایسنا وی اعلام کرد کمیسیون اروپا با کشورهای عضو صحبت خواهد کرد و در صورت تهاجم به رفح مطابق با آن عمل خواهد شد.

با وجود افزایش مخالفت‌های بین‌المللی، رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را برای حمله زمینی به رفح اعلام کرد، جایی که بیش از ۱.۴ میلیون فلسطینی برای فرار از حمله مرگبار این رژیم به نوار غزه پناه گرفته‌اند.

از هفت اکتبر، بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک در میان ویرانی‌های گسترده و کمبود شدید مایحتاج اولیه شهید شده‌اند.

به گفته سازمان ملل، بیش از 6 ماه پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی، بخش‌های وسیعی از غزه در ویرانه‌ها قرار گرفته است و ۸۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901635

دیگر خبرها

  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم