Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@15:21:50 GMT

پشت دوربین فیلمبرداری عروس موقت پورنگ شدم !

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۷۳۷۷

رکنا: اگرچه من به طور پنهانی به عقد موقت «پورنگ» درآمده بودم تا او آرام آرام ماجرای ازدواج مان را آشکار کند اما همسرم به بهانه این که هنوز شرایط فراهم نشده است این موضوع را از همسر اولش مخفی نگه داشته بود تا این که وقتی با پورنگ در منزل تنها بودیم ناگهان همسر او وارد خانه شد و ...

زن جوان در حالی که مدارک اثبات عقد موقت را از کیفش بیرون می آورد و مدعی بود «پورنگ» همسر قانونی اوست و مرتکب رابطه نامشروع نشده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری 24 میرزاکوچک خان مشهد گفت: در ازدواج اولم شکست خوردم به طوری که فقط می خواستم از همسرم طلاق بگیرم هیچ گونه تفاهم و سازگاری با یکدیگر نداشتیم از سوی دیگر هم نگران آینده پسر کوچکم بودم به همین خاطر همه تلاشم را به کار بردم تا برای مدتی حضانت فرزندم را به عهده بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از طلاق مشکلاتم بیشتر شد چرا که نمی خواستم سربار خانواده ام باشم و آن‌ها که خودشان به سختی روزگار می گذراندند هزینه‌های من و فرزند کوچکم را نیز پرداخت کنند. به همین دلیل در پی یافتن شغلی بودم که روزی به همراه یکی از دوستانم در حاشیه بزرگراه فجر به جای تاکسی، سوار یک خودروی سمند شدیم تا به یکی از مراکز خرید برویم وقتی راننده خودروی شخصی سر صحبت را باز کرد فهمیدم که او تصویربردار مجالس عروسی است.

بلافاصله از او پرسیدم آیا کلاس های آموزش عکاسی و فیلم‌برداری نیز دارد؟

راننده جوان در حالی که لبخندی بر لب داشت کارت تبلیغاتی خودش را به من داد تا برای آموزش تئوری و تجربی عکاسی و فیلمبرداری با او تماس بگیرم. روز بعد با هم قرار گذاشتیم و من به دفتر کارش رفتم. روز اول چندین ساعت درباره ماجرای طلاقم و دیگر مشکلات زندگی و خانوادگی صحبت کردیم. هنوز مدت زیادی از این آشنایی نمی گذشت که روزی پورنگ با بیان این که از رفتار و اخلاقم خوشش آمده است از من خواست تا رابطه ای فراتر از همکاری با یکدیگر داشته باشیم اما وقتی با مخالفت من روبه رو شد گفت که قصد خواستگاری از مرا دارد. او می گفت زندگی سرد و بی روحی دارد و همسرش توجهی به او نمی کند.

پورنگ مدعی بود زمانی که ازدواج کرده عاشق همسرش نبوده و تنها برای دور شدن از مشکلات زندگی در کنار خانواده اش، تن به ازدواج داده است!

من هم ماجرا را با مادرم مطرح کردم که قرار شد به عقد موقت پورنگ درآیم تا یکدیگر را بهتر بشناسیم. این گونه بود که با خرید یک حلقه طلا، ازدواجمان را به طور پنهانی ثبت کردیم. در این میان من اصرار می کردم تا پورنگ حقیقت را به همسرش بگوید ولی او هر بار به بهانه فراهم نبودن شرایط از این کار خودداری می کرد تا این که یک روز صبح زود، من و پورنگ برای تصویربرداری از یک مجلس عروسی در شهرستان، به مشهد بازگشتیم. همسر پورنگ از چند روز قبل قهر کرده بود و در خانه نبود به همین خاطر ما با یکدیگر به منزل پورنگ رفتیم تا چند ساعت استراحت کنیم ولی ناگهان همسر اول او وارد خانه شد و با دیدن من در اتاق خواب، با پلیس Police تماس گرفت و ... شایان ذکر است به دستور سرهنگ حمیدرضا علایی (رئیس کلانتری) این پرونده برای رسیدگی به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جمشید با نیت شوم مهتاب را به ویلای رییس خود برد!

همه اعضای یک خانواده سمنانی به شکلی تلخ جان باختند

پست جدید ساشا سبحانی درباره فساد در سینما + عکس

اهالی این روستا همه شیطان صفت هستند!+عکس

مفقود شدن خواننده سرشناس پاپ در ساحل+ عکس

انتشار فیلم جزییات شلیک و اصابت موشک های سپاه به مقر دمکرات های کرد + جزییات

انتشار اولین عکس از جسد دختر تهرانی / پارتی مستانه در ساحل تاریک بابلسر

اطلاعیه رسمی سپاه درباره شلیک ۷ موشک به جلسه دمکرات های کردستان

مرگ دلخراش مسافر خارجی در هواپیمای مشهد!

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

فیلم رسوایی اخلاقی 5 عضو شورای شهر بابل در ویلا / اعتراف جدید

این پسر شیطان صفت به زن قصاب محله هم رحم نکرد ! + عکس

فقط بگو دخترم کجاست؟ + عکس پرنیای گمشده کرجی

تصویری از لحظه شهادت یک پلیس / دیشب 3 مامور نیروی انتظامی شهید شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه منزل پلیس Police اخبار حوادث همسر عقد موقت پنهانی منزل همسرم عکس زن دختر حمله بابل شورای شهر تهران دستگیر شد دستگیری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا خبری مبنی بر عضویت جمیله علم‌الهدی، همسر رئیسی در هیئت علمی دانشگاه تهران را منتشر کرد.

او در توضیحات سمت جدید همسر رئیسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

خانم علم‌الهدی، عضو هیات جذب «دانشکده‌خانواده» است نه دانشگاه تهران

طبق اطلاعاتی که دوستان دانشگاه تهران در اختیارم قرار دادند انتصاب خانم جمیله‌علم‌الهدی صرفا در دانشکده جدیدالتاسیس خانواده است و ربطی به مجموعه کل دانشگاه تهران ندارد.ضمن اینکه معتقدم با وجود اساتید برجسته در رشته های مختلف در دانشگاه تهران، قطعا افراد شایسته تری برای این سمت وجود داشت، خبر بالا تصحیح می گردد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902762

دیگر خبرها

  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی