Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این بازیگر ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: سریال های متعددی از شبکه آی فیلم پخش شده اند که من در آن ها ایفای نقش کرده ام. از جمله این مجموعه ها می توان به «کارآگاه علوی» و «اصحاب کهف» اشاره کنم. در حال حاضر شبکه های مختلفی وجود دارند که به پخش سریال ها می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امّا به نظر من شبکه آی فیلم مخاطبان خاص خودش را دارد. به طور کلی این شبکه توانسته است موفقیت های زیادی کسب کند و شاهد رشد و شکوفایی اش هستیم.

مرادیان درباره ضرورت وجود شبکه ای مانند آی فیلم که به بازپخش فیلم ها و سریال های ایرانی می پردازد، گفت: از نظر من واقعاً لازم است شبکه ای داشته باشیم که سریال ها را بازپخش کند. اولاً که بعضی از افراد مانند خود من ممکن است پخش اول کارها را ندیده باشند و بنابراین، پخش این سریال ها از آی فیلم می تواند برایشان بسیار جذاب باشد. امروزه مردم گرفتاری های متعددی دارند و ممکن است با وجود تمایلی که دارند نتوانند پخش اول کارها را ببینند. بنابراین برای این افراد باید تمهیدات لازم اندیشیده شود که سریال های خوب و جذاب را از دست ندهند. از طرف دیگر، مردم بعضی از سریال ها را دوست دارند، و با وجودی که قبلاً دیده اند امّا باز هم تمایل دارند آن ها را تماشا کنند. به طور کلی در سراسر جهان ما شبکه هایی را داریم که به بازپخش سریال ها می پردازند و از نظر من کار درستی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به خروجی ای که از آی فیلم شاهد هستیم می توان گفت که انتخاب سریال ها به صورت هوشمندانه انجام می شود. این شبکه توانسته است جایگاه خوبی در میان مردم برای خودش دست و پا کند و می توان نتیجه گرفت که دست اندرکاران آن کارشان را درست انجام می دهند و دقت نظر کافی برای انتخاب کارها اعمال می شود.

مرادیان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر عملکرد شبکه با توجه به شرایط و امکانات خوب است امّا برای بهبود عملکردش می توان برنامه ریزی کرد. از طرفی هم می توان گفت، همین که کارهای خوب در اولویت پخش قرار بگیرند، قطعا شبکه روند رو به جلویی را طی خواهد. کرد. اگر بخواهیم عمقی تر به مسئله نگاه کنیم باید بگوییم که بهبود عملکرد آی فیلم به این موضوع بستگی دارد که ابتدا سریال ها و کارهای خوبی ساخته شوند تا این سریال های خوب در دستور کار پخش از آی فیلم قرار بگیرند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: آی فیلم این قدرت را دارد که برخی کارها را خودش بسازد یا برنامه های ترکیبی تولید کند. حتی اگر مدیران این شبکه نمی خواهند خودشان را درگیر ساخت سریال های کلان کنند، می توانند در زمینه تولید تله فیلم فعال شوند. به طور کلی، آی فیلم این توانایی را دارد که در کنار بازپخش سریال های قدیمی که کار خوبی است، به ساخت مجموعه های جدید نیز بپردازد. البته این کار مستلزم این است که امکاناتی را در اختیار داشته باشد.

مرادیان تصریح کرد: من معمولاً در سریال هایی حضور داشته ام که کارهای الف و ویژه بوده اند و به همین دلیل اکثرا از آی فیلم بازپخش شده اند. همانطور که می دانید این سریال ها از جمله کارآگاه علوی و اصحاب کهف هنوز هم بیننده دارند و حتی اگر دوباره هم پخش شوند، باز هم مردم آن ها را خواهند دید. من معمولاً در انتخاب کارها دقت می کنم و سعی دارم در آثاری حضور داشته باشم که بتوانند بیننده را جذب کنند و شاید به همین خاطر هم هست که حضور فعالی در کارهای مختلف ندارم. به هر حال، گزیده کاری را ترجیح می دهم.

این بازیگر در پایان گفت: امیدوارم آی فیلم بیش از پیش بدرخشد و بتواند به مردم خدمت کند. با توجه به خروجی این شبکه می توان فهیمد که همه در آن زحمت می کشند و هدفشان این است که بهترین نتیجه را بگیرند. امیدوارم روز به روز شرایط برای همه بهتر شود و شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان رشد فرهنگ و هنر برنا فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش