Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بانک مرکزی چین در چارچوب تسهیلات استقراضی میان مدت خود ۵۳۲ میلیارد یوان به بازار تزریق کرده تا نقدینگی در سیستم بانکی این کشور را در سطح معقول نگه دارد. این منابع برای پرداخت تسهیلات با سررسید یک ساله و نرخ بهره ۳.۳ درصد پرداخت خواهند شد. بدین ترتیب حجم کل تسهیلات پرداختی بانک مرکزی چین در دوازده ماه منتهی به اوت به ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ تریلیون یوان رسیده است.

به گزارش ایسنا  به نقل از شین هوا تسهیلات استقراضی میان مدت از سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از ابزارهای تجاری و سیاسی بانکی و به منظور حفظ نقدینگی معرفی شد و به بانک‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از اوراق مشارکت اقدام به جذب منابع کنند. بانک مرکزی چین در ماه اوت هم چنین بسته‌ای به ارزش ۹.۱ میلیارد یوان برای حمایت از ۳ بانک: بانک توسعه چین، بانک واردات و صادرات چین و بانک توسعه کشاورزی چین پرداخت کرد.

دولت چین از سال ۲۰۱۸ به منظور تعادل بخشی به رشد اقتصادی و گریز از ریسک، سیاست پولی خنثی اتخاذ کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی چین نقدینگی ارز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت