Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‎الله(عج) شیراز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 313 برنامه با شعار ما توانستیم در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدجعفر دوستدار در یک کنفرانس خبری با اشاره به همزمانی هفته ی دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و دهه اول محرم؛ گفت: مراسم دهه محرم در مجتمع شلمچه با حضور مداحان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اول مهر، اعضای سپاه بقیه الله (عج) به طور نمادین به فرزندان شهدا ادای احترام می‌کنند .

فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز با اشاره به نمایش فیلم‌های «تنگه ابوقریب» و «به وقت شام» در مساجد و مدارس، گفت: پرده خوانی شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود که در این برنامه راویان دفاع مقدس از سرداران و شهدای دوران دفاع مقدس خواهند گفت.

دوستدار همچنین با اشاره به آغاز مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمدرسول الله(ص)؛ گفت: در این مرحله اعزام گروه های جهادی را شامل می شد که از این ناحیه سپاه، سه گروه جهادی به نقاط محرم اعزام شده اند و کار خود را تا پایان شهریورماه ادامه می دهند.

او اضافه کرد: در این مرحله ۲۵ گروه جهادی برای اردوهای یک، سه و هفت روزه به مناطق مختلف اعزام شده‎اند و مجموعا ۶۰۰ نفر را شامل می شوند.

دوستدار با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار می شود، از حضور پنج گردان «بیت المقدس» ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در آن خبر داد و گفت: گردان‌ها در قالب دسته عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عزیمت کرده و سپس به منطقه عمومی «باجگاه»، محل رزمایش، اعزام می‌شوند.

این فرمانده سپاه در شیراز خاطرنشان کرد که ۶ هزار نفر از بسیجیان ناحیه بقیه الله در مرحله سوم رزمایش که تجمع بزرگ بسیجیان است، حاضر خواهند بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت