Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@21:34:42 GMT

زندگی سعید طوسی فیلم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۷۷۸۵

خرداد:مصطفی قربان‌پور؛ کارگردان فیلم سینمایی «لالاکن» که یکی از آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بود، در ارتباط با وضعیت این جشنواره در گفت‌وگویی گفت: ۹ سال پیش من فیلمی به نام «۱۲ روز» ساختم که جایزه ویژه هیئت داوران برای بهترین فیلم و پروانه زرین بهترین بازیگر کودک را از همین جشنواره گرفت و الان بعد ۹سال هنوز فیلم اکران نشده است و سر این فیلم با من بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری صبا:بعد از چندسال خواستم فیلمم را اکران کنم که سینما به آن تعلق نگرفت و فیلم را درگروه آزاد قرار دادند. قطعا سینمادار فیلم را در گروه آزاد اکران نخواهد کرد. این فیلم تنها فیلمی بود که در آن سال با سرمایه خصوصی ساخته شد و جایزه هم گرفت ولی اکران نشد.
وی در ادامه افزود: جشنواره فیلم کودک فقط ۱۰ روز است و کسی بعد از آن پیگیر اکران فیلم نیست. جایگاه سینمای کودک مرتبط با جایگاه کودک است.
او در پاسخ به این سوال که در سال های آینده نیز علاقه ای به حضور در جشنواره کودک اصفهان خواهد داشت یا خیر؟گفت:علاقه ای به این کارندارم.من در حال حاضر آدم دلزده ای هستم که همه جور بلایی به سرم آمده است. من فیلم کودک خواهم ساخت ولی قطعا فیلم بعدی من فیلمی نیست که قابل پخش در ایران باشد.
فیلم بعدی من درباره سعید طوسی یک معلم قرآن است. ۳فیلمنامه آماده دارم که یکی از آنها ۵ سال طول کشید که بخش عمده آن در تبت بود، در یکی دیگر از فیلمنامه هایم سیاست های مرز و ترامپ را زده ام و فیلمنامه سومم که همین معلم قرآن است آماده است که باتوجه به اتفاقات اخیر، اولویتم ساخت فیلم زندگی این معلم جنجالی است.
وی در ادامه اضافه کرد: حتی اگر فیلم معمولی هم بسازم در جشنواره حضور نخواهد داشت. وقتی چند روز قبل از اینکه فیلمم را به جشنواره فارابی ارائه دهم با من تماس می‌گیرند و می خواهند در فیلم مشارکت کنند، فیلمی که ساخته شده است و مراحل آن به پایان رسیده، چه انگیزه ای برای ادامه وجود دارد؟!
قربان پور در ارتباط با بازخوردهای «لالاکن» در جشنواره افزود: فیلمی بود که بچه ها آن را دوست داشتند.تمام تلاشم را کردم فیلم را به بهترین نحو بسازم ولی فیلم بسیار سخت و با بی پولی ساخته شد.
وی در ارتباط با زمان اکران «لالاکن» توضیح داد:شنبه به سراغ اکران فیلم خواهم رفت و پیگیر آن خواهم شد.امیدوارم این بار بر سر اکران «لالاکن» با مشکل مواجه نشویم. برچسب ها: طوسی ، سعید ، سعید طوسی ، فیلم

منبع: خرداد

کلیدواژه: طوسی سعید سعید طوسی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سیداحمد میرزاده با بیان اینکه جشنواره شعر کودکان و نوجوان رضوی امسال پانزدهمین دوره خود را می‌گذراند، اظهارکرد: این دوره تفاوت‌های عمده‌ای با دوره های قبل دارد که از جمله‌ی آن اجرای برنامه‌های استانی در خلال جشنواره است.
وی ادامه داد: در این راستا امسال فرصتی برای شهرها و استان‌های دیگر فراهم شد تا اهالی ادبیات کودک و نوجوان در سایر نقاط کشور نیز فرصت عرض ارادت به حضرت رضا(ع) را داشته باشند .
به گفته میرزاده در شهرهایی که به نوعی مرکزیتی در حوزه ادبیات کودک در کشور داشتند، نشست‌ها و برنامه هایی از جمله محافل شعرخوانی اجرا می‌شود که قم، همدان، کرمان، شیراز و تهران از این جمله اند.
وی با بیان اینکه همچنین در هر یک از این شهرها یک کتاب شعر کودک رضوی نیز نقد و بررسی می‌شود، گفت: علاوه بر این، در اغلب این شهرها از یک چهره ی پیشکسوت شعر کودک و نوجوان رضوی هم تجلیل می‌شود.
به گفته دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی؛ نخستین برنامه در این زمینه در بیست و نهم فروردین ماه جاری در شهر مقدس قم که به نوعی مرکز ادبیات دینی کودک و نوجوان کشور محسوب می‌شود برگزار شد.

وی ادامه داد: در این برنامه حدود بیست نفر از شاعران کودک و نوجوان قم این فرصت را داشتند که شعرهایی که در حوزه رضوی و با مضامین زیارت و ارادت به ساحت حضرت رضا ع سروده بودند را بخوانند.
میرزاده عنوان کرد: دو کتاب شعر با عنوان " آمدی در شهر ما گل کاشتی" سروده آقای علی باباخانی درباره حضرت معصومه (ع) و کتاب "امام رضای مهربان" سروده آقای سید محمد مهاجرانی در این جلسه نقد و بررسی شد .
وی با بیان اینکه از آقای محمد کاظم مزینانی استاد پیشکسوت شعر و نوجوان نیز در قم تجلیل شد، خاطرنشان کرد: آقای مزینانی در دهه هفتاد، مجموعه های متعددی در حوزه شعر آیینی کودک و نوجوان داشتند و همچنین یکی از نخستین کتب مستقل شعر کودک رضوی به نام هشت روز با امام هشتم نیز سروده ایشان است.
میرزاده ابراز کرد: مشابه این برنامه را نیز در روز ششم اردیبهشت در شهر کرمان خواهیم داشت که کتاب "کبوترها و آهوها "سروده ی اینجانب در آن نقد و بررسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه روز سیزدهم ماه نیز در شهر همدان نقد و بررسی کتاب "این لحظه ها را دوست دارم" از خانم مریم زر نشان را با بزرگداشت استاد جواد محقق خواهیم داشت، افزود: مراسمی با همین سبک نیز در شیراز در نوزدهم و در تهران در بیست و سوم این ماه خواهیم داشت.
میرزاده در پایان سخنانش گفت: روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری نیز اختتامیه جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898169

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • مشاوره؛ حریمی امن برای بازیابی، تقویت و پیشرفت
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد