Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: امام‌جمعه بابل گفت: یکی از اعضای شورا با تطمیع یک خانم، دو عضو گروه رقیب و دو عضو گروه خود را به دام انداخت و از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی تهیه کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ظهر جمعه بود، امام‌جمعه شهر بابل در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه از اتفاقات اخیر ‌و دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر بابل گفت؛ اتفاقی که به گفته او مصیبتی برای شهر و دملی چرکین بود که به‌موقع ترکید و باعث رسواشدن این افراد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره امام‌جمعه بابل به فیلم‌های سیاهی بود که از ۴ عضو شورای شهر برای اخاذی و باجگیری تهیه شده بود اما این فیلم‌ها چه بود و اعضای دستگیر شده شورا مرتکب چه اقدامی شده بودند. حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری از جزئیات این پرونده می‌گوید:

این اتفاقات از کجا شروع شد؟

این اتفاقات چند ماه در جریان بوده است. شورای‌شهر بابل ۹ عضو دارد که ۴ نفر از آن‌ها در یک گروه و ۵ نفر در گروهی دیگر قرار دارند. از مدتی قبل که قرار بود انتخابات هیات‌رئیسه شوار برگزار شود، اعضای یکی از گروه‌ها تصمیم به تغییر هیات‌رئیسه داشتند. به‌همین دلیل یکی از اعضای گروه دیگر که نمی‌خواست هیات رئیسه شورا تغییر کند، برای رسیدن به خواسته‌اش چنین نقشه پلیدی کشید و با تطمیع خانمی در خارج از شورا، برای گروه مقابل دام پهن کرد.

این خانم هم در شورا حضور داشت؟

خیر. این خانم صاحب یک آتلیه در شهر بود.

نقشه‌ای که عضو شورا برای گروه رقیب کشیده بود، چه بود؟

او این خانم را تطمیع کرده بود که اعضای گروه رقیب را فریب داده و آن‌ها را به خانه‌ای که از قبل تهیه کرده بود، کشانده و از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی تهیه کند.

خانم مورد نظر موفق هم شده بود؟

متاسفانه بله. ۲ نفر از اعضای گروه رقیب در دام این خانم گرفتار شدند و پس از آن عامل اصلی با سی‌دی‌های غیراخلاقی که از آنها تهیه شده بود، این افراد را تهدید کرد که اگر رای به تغییر هیات‌رئیسه شورا بدهند، فیلم‌ها را پخش خواهد کرد. با این حال آن ۲ نفر به تهدیدهای او گوش نکردند و در نهایت هیات رئیسه شورا تغییر کرد و پس از آن بود که عامل اصلی این اتفاق تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت و خواست خدا بود که ماجرا لو برود.

شما در خطبه‌های نماز جمعه از پول‌هایی گفتید که برای لو نرفتن سی‌دی‌های غیراخلاقی ردوبدل شده بود. این پول‌ها را همان ۲ عضوی که در این دام افتاده بودند پرداخت کردند؟

خیر. عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم #رحم_نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش #مالی بود.

چند نفر از اعضای گروه خودش در این دام افتادند؟

۲ نفر از آنها در دام آن خانم گرفتار شدند و فیلم‌هایی از آن‌ها تهیه شد و آنها حاضر شدند برای اینکه فیلم‌ها منتشر نشود، ۳۷۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان به عامل اصلی پرداخت کنند.

شما از پرداخت مبلغ میلیاردی هم بابت جلوگیری از انتشار فیلم‌ها گفته بودید. این مبلغ را قرار بود چه کسی پرداخت کند؟

عامل اصلی، پس از اخاذی از ۲ عضو شورا قصد داشت همه سی‌دی‌هایی را که از اعضای شورا تهیه کرده بود به فردی در شهرداری بفروشد و برای آن بیشتر از یک میلیارد تومان خواسته بود که خوشبختانه این مبلغ رد و بدل نشد و پیش از آن، ماموران اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی که در جریان ماجرا قرار گرفته بودند موفق شدند این ماجرا را افشا و متهمان را دستگیر کنند.

در این پرونده چند نفر از اعضای شورا دستگیر شده‌اند؟

علاوه بر عامل اصلی، ۴ عضو شورا از هر دو گروه که در دام آن خانم (صاحب آتلیه) افتاده بودند، دستگیر شده‌اند و در زندان Prison هستند.

به نظر می‌رسد نحوه فعالیت عامل اصلی تهیه فیلم‌های غیراخلاقی کاملا حرفه‌ای و با برنامه قبلی بوده‌ است. آیا او افراد دیگری را هم با این شگرد طعمه قرار داده است؟

شنیده‌ام که از ۲ نفر دیگر هم صحبت شده است. البته این ۲ نفر از مسئولان نیستند و ظاهرا از تاجران و بازاریان شهر هستند که تحقیقات درباره آن‌ها ادامه دارد. خواست خدا بود که همه این مسائل در این زمان برملا شد.

درخواست شما از دستگاه قضایی درباره این پرونده چیست؟

خواست ما و همه مردم شریف بابل از دستگاه قضا این است در این پرونده هیچ اغماضی صورت نگیرد و نقش افرادی که در این ماجرا دست داشته‌اند کاملا مشخص و روشن شده و با آن‌ها قاطعانه برخورد شود. متاسفانه صحنه‌ای که این افراد به‌وجود آورده‌اند، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده و امیدوارم با جدیت و به طور ویژه به این پرونده رسیدگی شود.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زهره 18 ساله بچه حمید 15 ساله را سقط کرد!

مریم کاظمی کارگردان و مدیر تئاتر شهر تهران دستگیر شدند + عکس

نقش بازیکن بزرگ فوتبال در یک باند متخلف تلفن همراه در ایران + تصویر

تن فروشی خیابانی رکسانا برای انتقام از نامزد خائن!

پشت دوربین فیلمبرداری عروس موقت پورنگ شدم !

سرنوشت شوم بخاطر خنده های زن زیبا + عکس

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

جزئیات اعتراف یک زن علیه خاوری که دلیل فرار او به کانادا است + جزییات

پیدا شدن جسد دوم در پارتی مستانه ساحل تاریک بابلسر !+ عکس

جمشید برای تجاوز به مهتاب او را با بی ام و ریسش به ویلای رییس خود برد!

معرفی مقصران مرگ مرموز در استخر

شوهر بی غیرتم می دانست ناصر رفتار عاشقانه با من دارد ولی باز هم مرا با او تنها می گذاشت !

نقشه شوم برای 2 دختر تهرانی که دنبال عشق و شوهر بودند !

پرونده عجیب این مرد تهرانی را 3 بار رفتن پای طناب دار برد!

اقدام شنیع یک زن در خانه مرد همسایه !+ فیلم و عکس

دورهمی شبانه زندگی ام را نابود کرد / سرنوشت تلخ 5 دختر از یک پدر

کاش دوست بابام خواستگارم نبود / دختر 14 ساله به خاطر پول توجیبی به حجله رفت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents زندان Prison اخبار حوادث شورای شهر فیلم بابل دام فیلم های سیاه عکس زن حمله بابل شورای شهر تهران دختر دستگیر شد ایران دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد

سخنگوی شورای اسلامی اراک گفت: فضاهای شهری امروز به طور کامل پاسخگوی نیازهای کودکان نیست، محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد.

عباس خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های شهر دوستدار کودک توجه مدیریت شهری به تمایلات ورزشی و نیازهای حرکتی گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان است که در شهرهای بزرگ و به‌دلیل سبک زندگی کم تحرکی که حاکم شده بسیار ضروری است و مورد تاکید شورای شهر قرار دارد.

وی افزود: یکی از رویکردهای ما در شورای شهر، تحقق برنامه شهر فعال است که ارتباط مستقیمی با کودکان دارد و یکی از مؤلفه‌های آن بازی و ورزش‌هاست که برای کودکان بسیار جذاب است که به افزایش میزان تحرک آنها در شهر کمک خواهد کرد و ما در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به این مهم توجه خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک تصریح کرد: فضاهای شهری امروز به‌طور کامل پاسخگوی نیازهای کودکان نیست، محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد.

خسروانی با تاکید بر اینکه ما در شورا و شهرداری همه تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌ها به منظور تحرک هر چه بیشتر کودکان در شهر انجام خواهیم داد، گفت: افزایش فضای‌های ورزشی با رویکرد محله‌ای مانند احداث زمین‌های چمن ورزشی، ورزش‌های پارکی، ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و برگزاری جشنواره بازی_ورزش‌های کودکان در محلات و برای کودکان خاص همچنان در دستور کار شورا قرار دارد.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب همراه با امکانات در پارک‌ها برای ورزش‌هایی شامل والیبال و بسکتبال و دوچرخه سواری و اسکیت برد و تسریع در احداث پارک آبی از دیگر پیشنهادات اعضای در نشست پارلمان کودک بود که مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تاکید کرد: شهر فعال، با حضور کودکان فعال، یک منبع سرمایه‌گذاری در پیشرفت هرچه بیشتر سرمایه‌های انسانی شهر است.

خسروانی افزود: سیاست ما در شورا این است که برای گسترش میزان تحرک جسمی در سطح شهرها، باید محله محور برنامه‌ریزی و کار کنیم تا شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان برای ورزش کردن، نیاز خاصی به وسیله نقلیه و طی مسافت طولانی و هزینه کرد مالی نداشته باشد و بتواند در محله خودش با امکانات ورزشی که در دسترس دارد فعالیت کند به گونه‌ای که یکی از مهمترین دغدغه کودکان در پارلمان کودک همین در دسترس بودن امکانات ورزشی بود.

وی افزود: امسال هم شورا و شهرداری برای اوقات فراغت برنامه‌های بسیار خوبی تدوین کرده که از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شده و کودکان و نوجوانان اراکی می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی ورزشی که تدارک دیده شده بهره مند شوند.

سخنگوی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک اظهار کرد: اعضای پارلمان کودک در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان، دغدغه‌های ورزشی خود را مطرح کردند و ایده‌های بسیار ارزشمندی ارائه شد.

کد خبر 748116

دیگر خبرها

  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی