Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين- ايرنا - مديرکل کميته امداد استان قزوين گفت: با اجراي تفاهم نامه تامين مسکن مددجويان کميته امداد امام (ره) 425 نفر از خانواده هاي تحت حمايت اين نهاد تا پايان امسال خانه دار مي‌شوند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي کميته امداد استان، مجيد مومني در نشست اجراي تفاهم نامه تامين مسکن مددجويان که در وزارت راه و شهرسازي برگزار شد افزود: در حال حاضر هزار و 530 نفر از مددجويان کميته امداد استان قزوين مستاجر بوده و از داشتن مسکن محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با اجراي تفاهم نامه همکاري کميته امداد قزوين با مجتمع اقتصادي کميته امداد امام خميني (ره) و وزارت راه و شهرسازي 425 نفر از مددجويان تحت حمايت اين نهاد در استان خانه دار مي‌شوند.
مديرکل کميته امداد استان قزوين با اشاره به ابعاد مختلف اين تفاهم نامه بيان کرد: مددجويان تحت حمايت با استفاده از تسهيلات پرداختي مجتمع اقتصادي و تسهيلات مسکن مهر صاحب خانه خواهند شد.
وي ادامه داد: همچنين در راستاي اين تفاهم نامه ديون وزارت راه و شهرسازي در قالب واحدهاي مسکوني به کميته امداد پرداخت مي شود تا اين نهاد واحدهاي دريافتي را در اختيار مددجويان فاقد مسکن به ويژه ايتام و زنان سرپرست خانوار قرار دهد.
مومني با اشاره به تلاش کميته امداد براي تسريع در رفع مشکل مددجويان در حوزه‌هاي مختلف از جمله مسکن توضيح داد: براي تحويل 425 واحد مسکوني 220 ميليارد ريال اعتبار تا پايان سال از منابع داخلي کميته امداد تخصيص مي‌يابد تا نياز خانوارهاي سه نفره تحت پوشش به مسکن مرتفع شود.
مديرکل کميته امداد استان قزوين اعلام کرد:در اين راستا پرونده بخشي از مددجويان کامل شده و مابقي مددجويان واجد شرايط نيز شناسايي شده‌اند.
وي با بيان اينکه واگذاري‌ واحدهاي مسکوني تابع ضوابط و شرايطي است تاکيد کرد:خانواده هاي نيازمند براساس شاخص‌هاي مختلفي مورد ارزيابي قرار مي گيرند تا مددجويان به ترتيب اولويت از مسکن بهره مند شوند.
مومني با اشاره به اقدامات اين نهاد براي تامين مسکن جامعه تحت پوشش در سال گذشته يادآورشد: با تلاش‌هاي انجام شده و کمک خيران کار تعمير جزئي، تعمير کلي، ساخت و خريد هزار و 629 واحد مسکوني براي مددجويان انجام شد و امسال نيز در همين راستا گام هاي بلندي براي خدمات رساني به نيازمندان برداشته مي شود.
6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه