Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مسابقات قهرمانی غرب آسیا با درخشش بدمینتون بازان ایران در لبنان به کار خود پایان داد.

شایان رضا ربابی بدمینتون باز شایسته سنندجی نیز تیم ملی ایران را در این رقابت ها همراهی کرد و موفق به دو نشان نقره بخش یک نفره و دو نفره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار فینال رده سنی زیر ۱۷ سال پسران بخش یک نفره ، شایان رضا ربابی به مصاف نیما رستم پور هم تیمی خود رفت که در پایان با شکست دو بر صفر به مدال نقره دست یافت.

همچنین شایان رضا ربابی و نیما رستم پور در قسمت دو نفره با شکست مقابل تیم اردن نشان نقره این دوره از رقابت ها به خود اختصاص دادند.

تیم ملی زیر ۱۵ و ۱۷ سال کشورمان با هشت بدمینتون باز به مربیگری مرتضی ولی دروی در این رقابت ها شرکت کرد.

مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا رده های سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در روزهای ۱۷ تا ۱۸ شهریور ماه در سالن بدمینتون شهر بیروت برگزار شد.

کد خبر 4398860

منبع: مهر

کلیدواژه: بدمینتون غرب آسیا ورزش و جوانان کردستان مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم هفته دولت مشهد شیراز شهرکرد احتکار یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران