Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرانسه در شب دوم ليگ ملت هاي اروپا، هلند را مغلوب ساخت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، فرانسه در دومين شب از ليگ ملت هاي اروپا در گروه اول، موفق شد 2-1 در خانه خود هلند را شکست دهد تا فعلاً صدرنشين گروه نخست ليگ آ شود. فرانسه بازي را هجومي آغاز کرد و چند موقعيت خطرناک روي دروازه هلند ايجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان دقيقه اول با پاس پوگبا، شوت ام باپه از زاويه اي بسته توسط سيلسن مهار شد. در دقيقه 11 نيز با پاس گريزمان، ضربه پاي راست ام باپه از مرکز محوطه جريمه توسط سيلسن مهار شد. در دقيقه 14، بالاخره جوان اول اين روزهاي فوتبال فرانسه موفق شد دروازه هلند را باز کند. بليز ماتويدي از سمت چپ محوطه جريمه هلند توپ را به طور زميني به دهانه دروازه فرستاد و ام باپه روي تير دوم از فاصله اي نزديک با پاي راست توپ را وارد دروازه کرد. هلند همچنان در ايجاد خطر روي دروازه ميزبانش دچار مشکل بود. در دقيقه 26، با پاس گريزمان، ضربه سر امباپه توسط سيلسن مهار شد. در دقيقه 35 نيز ضربه سر اومتيتي پيش تاخته توسط دروازه بان هلندي مهار شد. در دقيقه 35، تته در محوطه جريمه فرانسه صاحب يک موقعيت عالي شد اما ضربه پاي راست او بسيار بي دقت بود. در دقيقه 42، با پاس واران، ضربه سر ژِيرو نيز توسط سيلسن مهار شد تا بازي در نيمه اول با نتيجه 1-0 به پايان برسد.
نيمه دوم کمي آرام تر آغاز شد و فرانسه سعي در کنترل توپ و ميدان داشت. در 15 دقيقه ابتدايي اين نيمه، شاهد موقعيت خطرناکي روي دروازه ها نبوديم. در دقيقه 65، وينالدوم در يک موقعيت تک به تک مي توانست گل تساوي را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بيرون رفت. دو دقيقه بعد، هلند مزد بازي خوب خود در اين دقايق را گرفت و گل تساوي را به ثمر رساند. در يک فرار سريع، تته از سمت راست توپ تند و تيزي را به دهانه دروازه ارسال کرد و رايان بابل موفق شد با يک ضربه پاي چپ دروازه را باز کند. بازي در اين دقايق بسيار جذاب بود. در دقيقه 69، ضربه ديپاي در يک موقعيت خوب، به کنار دروازه رفت. در دقيقه 74، اين فرانسه بود که دوباره موفق شد جلو بيفتد. بنجامين مندي توپ را از سمت چپ روي دروازه ارسال کرد و اوليويه ژيرو با پاي چپ توپ را وارد دروازه هلند کرد. هلند در ادامه تلاش کرد تا دوباره به بازي برگردد اما فرانسه در کار دفاعي بسيار خوب عمل کرد و توانست نتيجه را حفظ کند.

در چارچوب رقابت هاي ليگ ملت هاي اروپا، دو تيم دانمارک و ولز به مصاف هم رفتند. دانمارک به لطف گلزني کريستين اريکسن، موفق شد ولز را از پيش رو بردارد. از ديگر ستارگاني که در اين بازي درخشيدند، مي توان به کاسپر اشمايکل اشاره کرد که با مهارهاي خود، مانع فروپاشي دروازه اش شد. دانمارک 1-0 ولز | کريستين اريکسن در دقيقه 32: توپ از پشت محوطه جريمه به اريکسن مي رسد تا در فضايي خالي و بسيار مناسب، به سمت دروازه ولز حرکت کند و با شوتي دقيق، توپ را به تور دروازه هنسي بچسباند. دانمارک 2-0 ولز | کريستين اريکسن در دقيقه 63 (پنالتي): بيل توپ را در ميانه زمين از دست داد تا دانمارکي ها حمله کنند. در محوطه جريمه توپ به دست آمپادو برخورد کرد تا اريکسن از روي نقطه پنالتي، نتيجه را 2-0 کند.

آلمان و پرو در يک بازي دوستانه و در شهر سينسهايم آلمان برابر يکديگر قرار گرفتند که اين ديدار با برتري دو بر يک ژرمن ها همراه بود. شاگردان يواخيم لوو که در ورزشگاه خانگي هوفنهايم ميزبان پرو بودند، ابتدا از حريف عقب افتادند اما در نهايت با گل هاي برانت و شولز به پيروزي رسيدند. آلمان بازي را بهتر آغاز کرد و در دقيقه 3، مارکو رويس صاحب يک موقعيت خوب شد اما نتوانست از آن استفاده کند. برتري ژرمن ها ادامه داشت و در دقيقه 14، اين تيم تا آستانه باز کردن دروازه پرو پيش رفت اما ارسال ديدني توني کروس را ماتياس گينتر به راحتي از دست داد. برتري ميزبان ادامه داشت و اين تيم يکي دو موقعيت خوب ديگر هم روي دروازه ژرمن ها ايجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در مقابل اين پرو بود که در دقيقه 22، روي اولين موقعيت جدي اش به گل رسيد. پاس کوئوا، آدوينکولا را در سمت چپ محوطه جريمه آلمان صاحب موقعيت کرد و او هم بعد از يک نفوذ خوب، با ضربه اي محکم از زاويه بسته، تراشتگن را مغلوب کرد. اما اين برتري تنها 3 دقيقه پايدار بود و جوليان برانت خيلي زود کار را به تساوي کشيد. روي حرکت خوب کروس و پاس در عمق او بود که برانت با دروازه بان حريف تک به تک شد و با يک ضربه فني، کار را تمام کرد. برتري آلماني ها ادامه پيدا کرد و بازيکنان اين تيم يکي دو موقعيت خوب ديگر هم روي دروازه پرو ايجاد کردند ولي نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقايق پاياني بازي متعادل تر شد و در نهايت اين نيمه با تساوي 1-1 به پايان رسيد.
نيمه دوم را پرو هجومي تر آغاز کرد و بازيکنان اين تيم مي توانستند روي تعلل مدافعان آلمان به گل برسند اما در نهايت روديگر مانع از باز شدن دروازه تيمش شد. برتري پرو ادامه پيدا کرد و در دقيقه 54 اين تيم صاحب يک موقعيت بسيار خوب ديگر شد ولي جفرسون فارفان نتوانست از اين موقعيت استفاده کند. دو دقيقه بعد نوبت ژرمن ها بود که يک موقعيت عالي روي دروازه حريف ايجاد کنند اما ضربه تيمو ورنر، از بالاي دروازه به بيرون رفت. در دقيقه 58، روي يک ضدحمله خطرناک از پرو، بار ديگر فارفان با تراشتگن تک به تک شد اما ضربه او راهي به چهارچوب دروازه آلمان پيدا نکرد. حملات دو تيم ادامه داشت و در اين بين پرويي ها موقعيت هاي به مراتب بهتري از آلمان ايجاد کردند اما در دقيقه 85، اين تيم ميزبان بود که به گل برتري رسيد. روي تعلل مدافعان پرو، توپ با پاس نيلز پترسن به شولز رسيد و ضربه نه چندان محکم او، با اشتباه دروازه بان پرو، وارد دروازه شد. تلاش پرويي ها براي جبران نتيجه ثمري نداشت و بازي با برتري 2-1 آلمان به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ ملت هاي اروپا فرانسه هلند ولز دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 19 امشب از تاتنهام میزبانی کرد و در یک بازی پرگل با نتیجه 4-2 برنده شد.

تاتنهام در ابتدای بازی سعی داشت شروع خوبی داشته باشد و با پاسکاری منظم به دروازه لیورپول برسد اما موقعیت خطرناک ایجاد نکرد تا در دقیقه 7 محمد صلاح یک موقعیت جدی ایجاد کند.

مهاجم مصری تلاش داشت از درون محوطه جریمه با بیرون پای چپ توپ را به سمت دروازه ارسال کند که توپ قوس زیادی گرفت و به تیرک افقی برخورد کرد و بلوکه شد.

لیورپول در دقیقه 9 دوباره به گلزنی نزدیک شد. گولی‌یلمو ویکاریو ابتدا موفق شد ضربه خطرناک صلاح را دفع کند و سپس نوبت کریستین رومرو شد که ضربه هری الیوت را از روی خط دروازه دفع کرد.

فشار میزبان روی دروازه تاتنهام حفظ شد تا اینکه دقیقه 16 به گل اول دست پیدا کردند. صلاح که بعد از ورود به محوطه جریمه به سمت دروازه حرکت می‌کرد روی ارسال دقیق کودی خاکپو موفق شد با وجود واکنش دروازه‌بان، با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند.

در دقیقه 22 لیورپول دوباره فرصت گلزنی داشت که خروج به موقع ویکاریو موجب شد موقعیت تک به تک با لوئیس دیاز را به موقع دفع کند.

بازی با فشار حملات لیورپول دنبال می‌شد و در مقابل تاتنهام فرصتی پیدا نمی‌کرد تا خطرساز شود. رومرو در دقیقه 35 یک بار دیگر دروازه تاتنهام را نجات داد و با سر این بار ضربه والی خطرناک اندرو رابرتسون را مهار کرد.

بازی به سود لیورپول دنبال می‌شد تا آن‌ها پیش از بازگشت به رختکن با یک گل دیگر دروازه تاتنهام را باز کنند. در دقیقه 45 رابرتسون که وارد محوطه جریمه شده بود، ضربه بلوکه شده محمد صلاح توسط ویکاریو را با ضربه ساده پای راست وارد دروازه کرد.

تاتنهام نیمه دوم را هم تحت تاثیر حملات لیورپول آغاز کرد. بازی بیشتر در کنترل میزبان بود که موفق شدند در دقیقه 50 برای سومین بار دروازه حریف خود را باز کنند.

الیوت بعد از پرس روی امرسون رویال، توپ را از مدافع تاتنهام گرفت و توپ را با ارسال پاس چپ به محوطه جریمه رساند تا خاکپو با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه بفرستد و نام خود را در بین گلزنان این بازی بگنجاند.

در دقیقه 54 تاتنهام بالاخره یک موقعیت خطرناک روی دروازه لیورپول ایجاد کرد که آلیسون بکر موفق شد ضربه سر برایان جانسون را به خوبی مهار کند. با وجود این تلاش، لیورپول کمی بعد به گل چهارم رسید.

در دقیقه 59 محمد صلاح که در محوطه جریمه دو بازیکن با مقابل خود می‌دید، توپ را چند قدم دورتر از خودش به هری الیوت پاس داد و او با ضربه مهار نشدنی پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

تاتنهام پس از این گل دست به تغییر زد و اسکیپ، جیمز مدیسون و ریچارلیسون را وارد زمین کرد. این تغییرات کارساز بود و فاز هجومی تیم میهمان را دگرگون کرد تا در دقیقه 71 به اولین گل برسند.

جانسون بعد از دریافت توپ در سمت چپ خط دفاعی لیورپول به جلو نفوذ کرد و پاس عرضی او با ضربه پای راست ریچارلیسون همراه شد تا قفل دروازه لیورپول اینطور بشکند.

لیورپول کمی از حملات و فشار به سمت دروازه تاتنهام کم کرده بود که به حریفش اجازه داد تا برای دومین گل اقدام کند و در دقیقه 77 به نتیجه برسد.

در فضای ایجاد شده سمت راست خط دفاعی لیورپول، اسکیپ توپ را در محوطه جریمه به ریچارلیسون رساند که او پشت به دروازه سون هیونگ مین را دید و این مهاجم کره‌ای برخلاف شیرجه آلیسون بکر دروازه لیورپول‌ را باز کرد.

لیورپول که شانس تاتنهام برای جبران نتیجه بازی را هر لحظه بیشتر احساس می‌کرد رو به حملات جدی آورد و در دقیقه 81 به فرصت ایده‌آلی رسید که صلاح آن را از دست داد. رایان گراونبرخ توپ ارسالی توسط الیوت را در محوطه جریمه مقابل صلاح قرار داد اما ضربه بی دقت او مقابل دروازه به آرامی راه بیرون شد.

در دقیقه 83 ترنت الکساندر آرنولد از زمین خودی متوجه خروج بیش از اندازه ویکاریو از دروازه شد و شانس خود برای گلزنی را با ضربه از راه دور امتحان کرد اما توپ روی تور دروازه فرود آمد و داخل چارچوب نبود.

تاتنهام در دقایق پایانی بازی به دنبال گل‌های بیشتر و جبران اختلاف بود که آلیسون بکر موفق شد در دقیقه 88 ضربه محکم و خطرناک ریچارلیسون را مهار کند و دروازه‌اش را نجات دهد.

لیورپول تا پایان این بازی تیم برتر زمین بود و در دقیقه 90+4 هم صلاح روی پاس داروین نونیز موفق به گلزنی شد اما به دلیل آفساید نونیز این گل مردود اعلام شد. آن‌ها فرصت داشتند که در دقیقه 90+7 هم به گل برسند اما خروج به موقع ویکاریو موجب دفع موقعیت تک به تک نونیز شد.

لیورپول با این برد 78 امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد. تاتنهام رده پنجمی هم 60 امتیازی باقی ماند.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند