Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد علی شمشیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پنج ماه امسال ۸۲۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم که تریاک، هروئین و شیشه به ترتیب بیشترین میزان را داشته است.
به گزارش خرداد و به نقل از مهر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین از انهدام سه کارگاه تولید شیشه در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به متلاشی شدن ۱۸ باند گفت: ۶۰۰ طرح پاکسازی محلات الوده، کنترل محورها در جلویگری از مواد مخدر، طرح های اجرا شده در اطراف مدارس و ارتقای سلامت را در سطح استان اجرا کردیم.
وی با اشاره به اینکه کشفیات، رشد چهار درصدی داشته است افزود: سه هزار و ۷۰۰ نفر شامل معتاد، قاچاقچی و توزیع کننده طی این مدت دستگیر شدند که معتادین متجاهر نیمی از این ها را تشکیل می دهند.
شمشیری با بیان اینکه امسال بر روی شناسایی باندهای تولید شیشه متمرکز هستیم گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان در محلات آلوده و پاکسازی معتادین متجاهر برای انتقال به کمپها از دیگر اولویتهای کاری ما است. برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس ، بازداشت ، جامعه ، اعتیاد ، معتاد ، قاچاق ، قاچاقچی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس بازداشت جامعه اعتیاد معتاد قاچاق قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند