Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد رنجبرزاده کلیبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب گفت: گروه جهادی حیدر کرار یکی از گروه های فعال جهادی سپاه ناحیه میناب می باشد که فعالیت های عمرانی زیادی را انجام داده اند و به همین خاطر این گروه جهادی توسط دو دستگاه مینی بوس جهت انجام کار جهادی به سندرک اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب، گفت: این گروه جهادی شامل60 نفر که به مدت 2 روز جهت ساخت آبنمابه همراه گروه جهادی دانشجویی در دهستان درپهن سندرک فعالیت خواهند کرد.

رنجبرزاده، اظهار داشت: با ساخت این آبنما در مهار آب و حاصل خیزی زمین های اطراف و همچنین  در تردد افراد آن منطقه سهولت ایجاد خواهد شد.

وی، افزود: در شهرستان میناب مناطق محروم زیادی وجود دارد که شناسایی شده اند و انشاالله با اعزام گروه های جهادی به مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان سعی خواهیم کرد در حد توان مشکلات مردم را برطرف کنیم.  

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اردوی جهادی حیدر کرار مناطق محروم سندرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی