Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شوش از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این شهرستان خبرداد و گفت: توسعه جامعه بدون شکل‌گیری اراده همگانی و مشارکت مردمی صورت نمی گیرد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ استانها خوزستان نظرات

عدنان غزی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم از شوش با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین، اظهارداشت: وحدت بین مردم و مسئولین یکی از مؤلفه‌های بزرگ پیشرفت است و امیدواریم در سایه همدلی و هم‌زبانی بتوانیم با تعامل و همکاری گام‌های خوبی برای توسعه شهرستان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قومیت‌های مختلف در شوش ظرفیت‌هایی هستند که می‌توان از آن در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اشتغال استفاده شود.

فرماندار شوش با اشاره به پروژه ورودی شهر شوش گفت: بعد از برچیدن پل ورودی شهر شوش بنا شد که کارشناسان میراث فرهنگی در داخل محوطه پروژه پل ورودی شهر که حدود 300 متر بوده گمانه‌زنی خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: محل‌هایی که کارشناسان سازمان میراث فرهنگی برای گمانه زنی انتخاب کرده‌اند مدنظر ما نیست چراکه فاصله زیادی با محل پروژه پل ورودی دارد، آنها باید این گمانه زنی‌ها را در محوطه‌ی پروژه انجام دهند.

غزی خاطرنشان کرد: بنا است با شروع  گمانه‌زنی‌ها اگر به آثاری برخورد کنند، ادامه فعالیت پروژه پل ورودی شهرشوش متوقف شود و این آثار تاریخی از نظر حقوقی به دونوع، منقول یا غیر منقول تقسیم‌بندی می‌شوند.

ضرورت حفاظت از آثار تاریخی و هویت شهرستان شوش

فرماندار شوش با اشاره به این‌که حفاظت از آثار تاریخی و هویت شهرستان یکی از وظایف اصلی مسئولان است، افزود: ساماندهی ورودی شهر شوش آغاز شده است و برای تکمیل این پروژه در حال انجام مسیرهای قانونی آن هستیم.

وی با اشاره به مشکلات روستاهای این شهرستان،  گفت:  نگاه ویژه‌ای به روستاها داریم و بازدیدهای مختلفی برای رسیدگی و رفع مشکلات آنان انجام شد، متاسفانه بعضی از روستاها از کم‌ترین امکانات محروم هستند که نیاز است همه مسئولین شهرستان نگاه ویژه‌ای به روستاها داشته و با یک حرکت جهادی مشکلات آنها را برطرف کنند.

توسعه جامعه بدون شکل گیری اراده همگانی و مشارکت مردمی صورت نمی گیرد

فرماندار شوش به نقش مهم شهروندان در تصمیم گیری‌ها و مشارکت در کارهای اجرایی اشاره کرد و افزود: توسعه جامعه بدون شکل‌گیری اراده همگانی و مشارکت مردمی صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل باید از ایده‌ها، ظرفیت نخبگان و شهروندان برای رفع مشکلات مختلف جامعه استفاده کنیم.

وی گفت: کارگروه‌ها‌یی تشکیل شده و در آن از ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات همه شهروندان استفاده می‌کنیم، آمادگی داریم تا از افراد صاحب نظر در این کارگروه‌ها استفاده کنیم.

غزی یادآورشد: شهرستان شوش از ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی، فرهنگی و روستایی  برخوردار است و باید از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

فرماندار شوش خاطرنشان کرد: عملیات پروژه تعریض پل شهید ناجیان شوش تکمیل شده است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای‌پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی