Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@06:24:02 GMT

نطقی از زبان دشمن!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۸۹۷۶

نطقی از زبان دشمن!

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ؛ در این یاداشت نویسنده به نطق های غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری از اعضای فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی پرداخته است که به جای پیگیری مطالبات اصلی مردم با مطرح کردن موضوعات فرعی به دنبال انحراف در نزد افکار عمومی هستند که این مسئله در نوع خود قابل تامل است ؛

فتنه کلید واژه ای است که در میان صحبت های غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری از اعضای فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی پنهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری که در طول سال های پس از انقلاب مسئولیت های مختلفی را بر عهده داشته اند، در نطق پیش از دستور خود بلندگوی دشمن شده و وجوهی از نظام لجن پراکنی کرده اند. نمایندگان مجلسی که سال هاست بر شاخ و بن جمهوری اسلامی نشسته اند و امروز زبان نقدشان از عموم مردم نیز تندتر شده است. نمایندگان مجلسی که با اعتماد نظام و رای مردم بر کرسی مجلس تکیه زده اند.

امام راحل در خصوص نحوه طرح ریزی و خدعه های غرب و شرق برای نفوذ فرموده اند: «امروز غرب و شرق به خوبی می‌دانند که تنها نیرویی که می‌تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است. آن ها در این ده سال انقلاب اسلامی ایران ضربات سختی از اسلام خورده اند و تصمیم گرفته اند که به هر وسیله ممکن آن را در ایران که مرکز اسلام ناب محمدی است نابود کنند. اگر بتوانند با نیروی نظامی، اگر نشد، با نشر فرهنگ مبتذل خود و بیگانه کردن ملت از اسلام و فرهنگ ملی خویش و اگر هیچ کدام از این ها نشد، ایادی خودفروخته خود از منافقین و لیبرال ها و بی‌دین ها را که کشتن روحانیون و افراد بیگناه برایشان چون آب خوردن است و در منازل و مراکز ادارات نفوذ می‌دهند که شاید به مقاصد شوم خود برسند. و نفوذی ها بارها اعلام کرده اند که حرف خود را از دهان ساده اندیشان موجّه می‌زنند.» ( صحیفه امام، ج۲۱، ص۳۲۷)

به واقع می توان اقدام حیدری و سلحشوری را اقدامی فتنه گون بیان کرد و آن را آغازگر جریانی دانست که به نامه نگاری به رهبر معظم انقلاب برای پذیرش مذاکرات موشکی نیز کشیده خواهد شد.

این نمایندگان در سخنان خود به اشتباهات حکومت در جنگ پرداخته اند، در حالی که پدر و مادری که فرزندش خودشان را فدای این انقلاب کرده اند در میان مردم نشسته و هیچ گاه نیز به نظام و حکومت بد بین نشده اند. یا از برداشتن حصر سخن گفته اند در حالی که دغدغه اصلی این روزهای مردم مسائل و مباحث سیاسی یا بازگشت به گذشته و تشریح وقایع آن نیست. این مهم نشانگر آنست که این بزرگواران کوچکترین شناختی از مردم و خواسته های آن ها نداشته و اساسا راهکاری هم برای حل مشکلات اقتصادی کشور در چنته ندارند.

اشتباهی که جریان های فتنه گون داشته اند و همواره، چه در فتنه انگیزی های سال 88 و چه اکنون در بحبوحه فشار اقتصادی از آن غافل بوده اند؛ مردم هستند. مردمی که سال 88 نیز تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده و نقشه های شوم آنان را ناکام گذاشته اند، امروز به این رشد رسیده اند تا وارد زمین بازی این افراد، گروه و یا لیست ها نشوند و با قدرت و تمرکز به حل مشکلات موجود بپردازند.

چنین سخنان و اقداماتی که قطعا ادامه آن را نیز شاهد خواهیم بود؛ در شرایط فعلی می توان اقدام علیه امنیت ملی برشمرد، چرا که بر هم زدن تمرکز مسئولان و مردم در شرایط حساس و خطیر از مسئله و مشکل پیش رو، خدعه به حساب می آید و نیازمند برخورد قاطع از طرف دستگاه های مسئول است.

در حقیقت امروز که جریان اصلاحات دولت خود را در حل مشکلات اقتصادی ناموفق دیده است، فرصت را برای تشویش اذهان عمومی مناسب یافته اند و با یک گام رو به جلو می خواهند از زیر بار دولتی که روزی همه توان خود را برای سرِکار آمدن آن گذارده اند شانه خالی کنند. این جریان و افراد حتی به دولتی که خودشان روی کارآورده اند نیز پایبند نیستند و به راحتی از آن عبور می کنند. دیگر چه الزامی است که انان به حکومت ج.ا.ا و مردم پایبندی و تعهدی احساس نمایند.

کارشناس فرهنگی و رسانه *

حسین نوری

156 / 156

نویسنده:

غلامرضا حیدری پروانه سلحشوری مجلس شورای اسلامی فتنه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غلامرضا حیدری پروانه سلحشوری مجلس شورای اسلامی فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد